Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

armstrong - tupac

• Abdousjaparovos

Op CNN zag ik laatst een klein intervieuw wat tot grote onsteltenis zorgde in Amerika. Armstrong werd gevraagd iets te zeggen over zijn vorm , voorbereiding en de tour van komende zondag. Armstrong gaf daarin blijk dat hij in zijn voorbereiding regelmatig naar de muziek van tupac luistert. ‘' De teksten van zijn nummers zijn zo goed doordacht , althans , van sommige nummers , en ze typeren mij daarin’. ‘' Hij ging heel diep in zijn teksten , en wist precies waarover hij praatte’'. ‘'ik zelf weet ook precies waar ik mee bezig ben’' , aldus de amerikaan , die zondag voor de vierde keer op rij de tour wil winnen.

• Kobe

Jahaa, die Lance heeft verstand van muziek, hij zou eens naar BDP of PE moeten luisteren ipv naar die wacke 2pac, maar ja hij is Texaan, dus dat zal hem wel niet bevallen.

R Kelly wist ook precies waarover hij praatte, werd dan ook gearresteerd wegens verdenking van een beroepsziekte, eigenlijk net als VDB.

Museeuw is dan weer fan van de Nijmeegse R Kelly.

Als Lance naar 2Pac luistert, dan zal Boonen wel fan zijn van ABN.

En Ludo van Gorki??

Maar laten we hopen dat onze Achelse Eddy Wally-fan over een paar jaar de Ronde wint en dan Eddy bedankt voor z'n diepgaande teksten, big up to Eddy!