Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Flandrien dom!!!!!!

• h

Ik ben het met je eens maar probeer dan een normale discussie op te zetten en ga niet teveel in op die tourpools

• silas

Wie is er hier nou DOM!!!

• Flandrien

idd

• kweet

jah flandrienneke

• Sven

“Ik wordt echt helemaal gek van die stakkers die nooit op dit forum te zien zijn en nu vlak voor de tour dit forum komen verzieken.”

Aldus meneer (of mevrouw?) Flandrien. Ik heb eens even zijn (haar?) oude bijdragen aan het forum bekeken, maar het enige wat hij (zij?) doet is het forum verzieken. Iedereen is een stakker, een snotneus, enz., en toen Kessler een keer gevallen was was dat niet erg want dat is “een mof en geen Hollander”.

Het forum wordt niet verziekt door mensen die even wat info voor een Tourpooltje willen halen, maar door types als Flandrien (en Kweet, en Dan) die iedereen de hele tijd zitten uit te schelden voor sukkel, stakker, enz.

• Johan

Het wordt tijd dat de webmaster eens gaat ingrijpen. Het is m.i.z. zinvol dat de tourpools etc. op een aparte pagina komen. Heeft men tevens een eigen plek waar

men elkaar kan afzeiken en kan deze pagina eindelijk weer eens gebruikt worden waarvoor die is opgezet.

• Sven

Waarvoor is die opgezet dan?

• Johan

Ik denk om gewoon wat met elkaar over wielrennen te ouwehoeren maar niet over allerlei geneuzel zoals tourtoto's, voorspellingen en al dat soort flauwekul.

• Cees

Hoezo?

Bij Ajax-Feijenoord praat je toch ook over “wat het gaat worden”?

Ik ben ook benieuwd hoe het Moreau af gaat en of ie meedoet. En of Steels vaker meesprint (en ja; dus of ie meer punten pakt) dan Freire.

Ik ben met je eens dat die lijstjes-onzin nergens toe leidt, maar de vraag wie de berg-koning wordt, lijkt mij een passende op dit forum.

Mijn vriendin kijkt ook naar de finale Champions League. Verder interesseert haar dat voetbal niet. Mag ze dan ook niet naar de finale kijken?

De Tour is -in mijn ogen- hèt sportevenement van het jaar. En een beetje lullen over de favourieten maakt deel uit van de voorpret.

En er zal hier toch wel iemand zijn die een gefundeerd idee heeft, over het kwaliteitsverschil tussen -pakweg- Virenque en Jalabert?

Groet,

Cees