Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Igor in topvorm!!

• Kobe

Ondanks dat hij 3 maal van de fiets moest wisselen pakte IGDG toch de Spaanse tijdrittitel en dat door al die andere Spaanse kleppers toch op achterstand te rijden:

Elite, Men ITT:

1. Igor Gonzalez de Galdeano (ONCE-Eroski) 51:41.89 at 50.760 kph

2. Toni Tauler (Kelme-Costa Blanca) at 6

3. Alvaro González de Galdeano (ONCE-Eroski) at 26

4. Joseba Beloki (ONCE-Eroski) at 48

5. Benjamín Noval (Relax Fuenlabrada) at 1:02

6. José Iván Gutiérrez (Ibanesto) at 1:03

7. Santos González (Acqua Sapone) at 1:09

8. Luis Pérez (Coast Team) at 1:17

9. Aitor Garmendia (Coast Team) at 1:18

10. Mikel Astarloza (AG2R Prevoiance) at 1:29

11. Isidro Nozal (ONCE-Eroski) at 1:55

12. Haimar Zubeldia (Euskaltel Euskadi) at 2:09

13. José Manuel Maestre (Relax Fuenlabrada) at 2:31

14. Rafaelgi Mila (Vila do Conde) at 2:33

15. Ibán Herrero (Relax Fuenlabrada) at 2:43

• Leon

3 keer fietswissel? Gepland, of niet???

Groot feest in de familie trouwens….

• Sven

Zubeldia beetje tegenvallend.

• Kobe

Jahaa, die Zubeldia zaait mooi twijfel, heerlijk.

De proloog gaat dus naar een Spanjaard of Colombiaan.

• gerd

Als dit een barometer is bakt Zubeldia er weinig van in de Tour…I heb de indruk dat er ook in de “kleine” Spaanse ploegen heel wat talent zit…

De Vuelta zou wel eens het leukste wielerevenement van het jaar kunnen worden…

Iemand wat tips voor mijn Vuelta-toto (nu zou huer zo een smileytje moeten komen, maar ik weet niet hoe dat moet…)

• Kobe

Schrijf deze (anti)held maar alvast op gerdje, deze week vroeg iemand me nog of ik wist wanneer VDB voor het laatst iets fatsoenlijks gepresteerd had.

Toen kwamen meteen de beelden van de laatste dagen in de Vuelta boven drijven.

Toen was hij werkelijk outstanding, vooral op dat kasseien muurtje waar hij speelde met mannen als Ullrich, Tonkov, Heras en vooral Zarrabeittia. Terwijl hij de dag daarvoor in een loodzware bergettape alleen Laiseca voor zich moest dulden en de dag na z'n overwinning werd ie 3e in de lange slottijdrit achter de 2 Duitstalige helden (met een demonstratie van Ullrich die toen alleen Zulle en VDB net onder de 3 minuten hield en de rest nog verder naar huis reed).

Hier een foto van je verdapperende held:

• Sven

En Olano was 16de.

Weet iemand waar de hele uitslag staat? Ik mis bijvoorbeeld Sevilla en vooral Serrano. Of deden die niet mee?

• Kobe

Serrano was 39e en laatste…

• Sven

Verrassend! Hij kan toch heel redelijk tijdrijden. Of heeft hij soms vier keer lek gereden?

• Sven

Ah, dit verklaart veel: het was niet Marcos Serrano maar Oscar Serrano die laatste werd. En dan hadden we nog een Ricardo Serrano op nummer 32. Maar geen Marcos.

En ook geen Oscar Sevilla trouwens.