Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

VERWACHTINGEN!!!!!

• laurens

hallo, mijn naam is laurens en ik volg nu ongeveer 10 jaar intenief de wielersport

elk jaar heb je wel een paar onverwachte renners bij de top. wie verwachten jullie nou eigenlijk bij de top. ik zelf denk dat serrano, wadecki, moncoutie en chavanal zich ongetwijfelt zullen laten zien.en wat verwachte jullie nou eigenlijk van Steels. kan hij nog mee doen in de sprintetappes. dat lance de tour wint lijkt haast niemand aan te twijfelen. ik richt me dit jaar iets meer op de outsiders. heb je hier reactie op en heb je zin om je mening met me te delen reageer dan gerust

vriendelijke groet ''Lourens"

• Douminho

wat is het nou Laurens? of Lourens? - valt niet mee om je eigen naam goed te schrijven…:)

• ralph

Ik denk dat Wadecki en Moncoutie in het hooggebergte kracht te kort komen.

Mischien dat Montgomery dit jaar wat laat zien.

• Sven

Lijkt me sterk, want hij doet niet mee.

• ralph

Kan mij iemand vertellen hoezo Montgomery niet mee doet?

• Douminho

virus

• robbert

tja moet je maar niet bij fassa gaan rijden. dan doe je het voor het geld maar

niet voor zekerheid aan deelnames aan grote rondes.

Casa wou ook graag naar tour mag dus ook niet.

hij schijnt het volgend jaar bij banesto te willen gaan proberen, mij benieuwen.

Mag ik trouwens even jullie aandacht voor weinig besproken renners in dit forum als:

* sanchez ( euskatel, erg leuke klimmer, probeerde het nog op de poggio in milaan-san remo!)

* belli ( altijd een sterke renner in het gebergte en geen gehele giro gereden, dus fit???)

* Rumsas ( de alleskunner, tijdrijden, klimmer, heeft laten zien dat ie er is!)