Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Neo's

• jr

daar ben ik het niet mee eens!

met een massasprint zou het zowieso rabo(lees: hans dekkers) geweest zijn

sterk terug gekomen door van Dulmen

• van eden

als je een totale uitslag er op zet moet je het wel goed doen het was 1 grote groep dus zonder tijdverschil.

met uidzondering van weening en van dulmen natuurlijk.

• Aankomer

als Pieter Weening nu 89e was geworden had Resurrect dan hetzelfde bericht geplaatst ??

NEE

Dan had ie hem niet willen kennen maar nu wil ie er graag een beetje bijhoren !

PS

Mijn Herder is mijn redder

• Pistier

Er had gewoon iemand anders uit de kopgroep moeten aanvallen. Niet wachten tot de hele groep terug kwam.

PS: Waar zijn de tijden gebleven dat er gewoon 205 km werd gereden door amateurs in plaats van deze dames afstand?

Pistier

• Leon

't Was inderdaad een kort koersje Pistier. Maar een kwestie van kiezen of delen:

vanwege het superbelangrijke voetbalwedstrijdje om de 3e plaats in Korea moest de TV-uitzending van het NK voor beloften rond half 1 finishen. Maak je de koers dan 50 km langer, dan zou je om half 8 's ochtends van start moeten gaan. En ik heb begrepen dat de meesten 9 uur al te vroeg vonden.

• Ad

Niet mee eens.

Tegeltoko had niet zoveel keus.

De Rabo-overmacht was hen te veel.

Van Dulmen reed zeer sterk, verbazend knap hoe hij terugknokte nadat Pieter Weening op het klimmetje uit z'n hol demarreerde.

Ik geef toe , dat de kans van Van Dulmen jegens Weening qua verhouding ongeveer 20-80 was, maar in de eindsprint van de groep had Hans Dekkers op zeker gewonnen.

De eventueel oppositie was dan zeker niet van Tegeltoko gekomen.

• Resurrect

Och gut!!!!!??? Komt er een beetje jarloersie om de hoek kijken???

Leg @!#$ niet op elke slak zout man, stumper

• Resurrect

Jullie kunnen wel zeggen dat de overwinning is gestolen maar Pieter zat vaak bij een ontsnapping en reed attent voorin mee.

Over dat ik hem ken:

Ik heb zelf bij hem op wielrennen gezeten en een familie lid van hun is met ons op vakantie geweest, Waarom zou ik hem dan niet willen kennen, tssssssssss slaat echt nergens op.

• Pistier

Jaloers omdat jij Weening kent? Denk dat de mensen dat niet bedoelen hoor…

P.

PS: De overwinning is zeker niet gestolen. Lowik heeft hem kado gedaan, dat wel!

• Hugo Sanchez

Ik ben het helemaal met Pistier eens:

De afstand is veel te kort maar goed het kon waarschijnlijk niet anders. Maar die van Dulmen die blinkt inderdaad niet echt uit in koersinzicht. Toen hij terug kwam had hij zeker niet meer op kop moeten komen. Weenink had zeker door gereden want met deze titel stelt hij zeker een profcontract veilig. Nee van Dulmen had het een stuk linker moeten spelen.

Wat ook zeker niet onopgemerkt moet blijven is het feit dat Tegeltoko de verkeerde man weg stuurde. Het ging voor hun fout toen die groep van twintig weg reed en vervolgens Rabobank het initiatief nam via ontsnappingspogingen vanaf dat moment wordt je in de verdediging gedrukt terwijl ze ook nog de snelste man achter de hand hebben.