Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Neo's

• Pistier

Zelfs toen was er nog redden aan geweest voor Vaanhold's boys als ze een twee op een strategie hadden gebruikt. Het was overduidelijk dat Rabo Dekkers uitspeelde. Verder heeft de ploeg slechts notoire strijkijzers en kunnen enkele Lowik mannen aardig sprinten. Bovendien hadden andere ploegen-Van Agtmaal- ook zich meer in de strijd gaan mengen. Als je in ondertal bent moet je bondgenoten zoeken.

Pistier

• H

Toen Van Dulmen in de laatste 2 km weer aansloot had hij inderdaad niet meer moeten overnemen.

Maar ik denk dat ie nog beter Weening op een gaatje had kunnen laten om er dan 500 meter voor het eind over heen te komen.

• Hupia

He je zegt wel link gespeeld maar had je ff de ronde van limburg moeten kijken was het precies andersom.Toen werd pieter genaaid en was hij nog 4e

• Resurrect

ja maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan,

want dan moet je nog kiezen wanneer je er naartoe rijdt.

of je gaat te vroeg of te laat.

• Kenner

Om “dom” te rijden, moet je wel goed rijden!!

Van Dulmen deed dit…

Mvrgr,

Kenner

P.S.: Weening vond ik trouwens de beste! Hulde dus!!

• Kenner

Vol van verwachting wacht ik op je eerste optreden als ploegleider!

Goede teksten, nu de daden nog!

Mvrgr,

Kenner (die trouwens als hij Van Dulmen was geweest nooit, en dan bedoel ik echt “nooit”, voor de laatste bocht naar Weening gereden zou zijn. 25 meter er achter zou dicht genoeg geweest zijn. En dan Weening net zo met z'n snuffert in de wind laten rijden als ik. Weening had dan waarschijnlijk ook gewonnen, ik vond hem de beste, maar niet zo eenvoudig als nu)

• Richard

Beste Kenner,

Ik vergeet nooit de woorden van de Kneet die werd vroeger verweten een domme renner te zijn, maar zij de Kneet jaren en jaren later, na zijn regenboogtrui, “om dom te fietsen moet je wel erg hard kunnen fietsen anders kun je vanzelf niet dom fietsen”. Nu, jaren later, probeert hij jonge talentvolle renners er op te wijzen hoe belangrijk het is om af en toe eens flink op je bek te gaan (niet vallen hoor). Door lauter succes word je geen coureur, juist door het succesvol doorstaan van tegenslagen in je sport word je een echte kerel. Dit is eigenlijk in het kort wat de bondscoach op een super mensenlijke mannier aan jonje renners wil meegeven. Het leven van een coureur komt niet vanzelf dit gaat door diepe dalen en door nog diepere dalen en dan zie eindelijk 't licht en kun je hopenlijk oogsten. Dus ik denk dat die van Dulmen er wel komt.

Of heb jij een andere mening kenner ;)?

Gegroet Richard, ook van diepe dalen ;)!!!

• Harrie

Allemaal mooi en aardig hoor, die hersenspinsels over Frank.

Ten eerste was ik erg blij dat hij weer eens zo goed en sprankelend reed. Een taktisch wonder is hij nog niet en ik betwijfel of hij dat ooit wordt. Ook al geen supersprinter. Frank is al jaren een soort jonge Bram Schmitz, maar dan beter. Dankzij dit soort enthousiaste renners beleven we met zijn allen veel plezier aan de wielersport. Niet aan al die uitgekookte “winnaars”. Frank komt er wel (Thom trouwens ook…).

Maar: is het niet zo dat tegenwoordig alle renners (helaas) met zo'n “oortje” in rijden ?

Frank in ieder geval wel. Het kan zijn dat de batterijtjes op waren of dat er andere technische problemen waren, maar anders heeft Frank toch in direct contact gestaan met Han V, toch al sinds zijn eigen actieve carriere bekend om zijn clevere wijze van fietsen (samen met de clan Hassink, Snoeyink, Mohlmann, Alberts, etc). Frank kennende kan ik mij niet voorstellen dat ie Han's adviesen in de wind heeft geslagen en op eigen houtje heeft gehandeld. En indien wel: mooi toch ?

Wie was er dan de dommerik: Han, Frank of allebei ?

Harrie, een fan van de Van Dulmentjes.

• Kobe

Harrie, heb je Frank vorig jaar toevallig ook aan de gang gezien in dwars door Gendringen/Anholt, daar was hij absoluut de man van de wedstrijd, sterker dan de Ludo, Tristan, Jerommeke etc. Maar hij werd jammergenoeg in de laatse ronde teruggepakt.

Buiten de familie van Dulmen en Bjorn is het wel erg triest gesteld met de Zwaluwen, eigenlijk moet ik ze wel steunen en volgend jaar gewoon een licentie nemen bij de Zwaluwen (niet dat ze daar wat aan hebben met dat gepannekoek van mij in de criteriums). Moet ook maar eens met Bjorn gaan trainen, heeft het duidelijk moeilijk in z'n eerste Tegeltoko jaar, maar het karakter heeft ie om het door te zetten.

• Harrie

Nee, niet toevallig aan het werk gezien, maar het kwam zo uit omdat mijn wielen ook tussen die wielen zaten. Zo'n 100 km tenminste, daarna was het op. Frank heb ik dus niet echt van dichtbij gezien.

Ach ja, wat moet ik verder nog van de zwaluwen zeggen…… jammer.

En Bjorn? Talent zat, maar er moet nog zo veel gebeuren in dat koppie. Niks te zoeken bij Vaanholt.