Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

toch nog Coast?

• Kobe

De Franse renner Laurent Roux is door zijn ploeg Jean Delatour preventief

geschorst na een positief plasje. Tijdens een controle buiten de competitie

eind mei testte hij positief op amfetamines. Na de Waalse Pijl in 1999 werd

Roux ook al eens betrapt.

Is toch een prominent Delatour renner, dus dag Delatour en welkom Coast, maar Leblanc zou wel weer een smoes hebben om ze toch te laten starten…

• Leon

Zucht…

Als het gvd nou Brochard himself was geweest, dan had ik er nog hoop op gehad.

• Wouter

Daarbij komt natuurlijk nog dat de Paoli van Allessio ontslagen is en dat ook bij Mapei recent enkele renners in opspraak waren.

Toch denk ik niet dat er nog een extra ploeg zal worden opgeroepen. Denk niet dat een ploeg in staat is om in een krappe week tijd alles logistiek op de rails te krijgen om de Tour te kunnen rijden.

• Cees

Is Coast de eerste reserve?

Ik zie liever Acqua e Sapone.

Ben ik meteen van dat probleem af, van die ene plek in mijn ploeg voor een sprinter.

• robbert

zit jou probleem in de sprinters?

kan jou zo uit dit probleem helpen:

o'grady

kirsipuu

d.nazon

jp nazon

zabel

steels

rodriguez

freire

hunter

kortom weinig gegadigden…

• Cees

THNX ;-)

Ze noemen lukt mij ook.

De truc is natuurlijk om (naast Zabel, Ewen, Steels en Nazon) nog een keuze uit “tweede garnituur” te nemen.

En uit het drietal Cooke / Freddie / Freire lukt het me niet om een keuze te maken.

Daarnaast ben ik de hele dag op Internet bezig om iets aan info over Moreau te vinden. Weet iemand als wat?

• robbert

ik nog niet hou me op de hoogte.

• robbert

maar cees jij weet verder wel precies wie je op je lijstje gaat zetten?

ik blijf het elk jaar weer moeilijk vinden.

Noem eens wat namen???

• M-King

Ik moet morgen ook m'n lijste inleveren en ik heb Moreau er ook in staan. Ik gok er gewoon op, want als ie nou echt ernstig geblesseerd was zou die toch niet gelijk die ‘Time-Trail’ rijden…

Verder zou ik gokken op Freddie… Freire die zal wel aantrekken voor Steels en dan afzakken (als je pech hebt maakt die Steels er niets van en doet die Friere het)

En van Cooke verwacht ik ook niet veel….

• Marco

Over de dubbele moraal van Leblanc en doping is al vaker gesproken.

Hier is opvallend dat Roux op 29 mei door z'n team geschorst werd, en dat pas begin juni Delatour door de Tourdirectie uitgenodigd werd …

Ik heb hier al eerder gezegd dat volgens mijn opinie de Tour-directie zich niet moet laten leiden door dit soort zaken, maar als het dan toch moet, dan graag wel dezelfde behandeling voor Franse ploegen … zucht …

(waarom moet elke discussie trouwens weer uitdraaien op een verhaaltje over tourpoulsprinters … grrrr.)