Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De Muur - Wielertijdschrift

• Jacques

Heb vandaag het eerste nummer van De Muur gekocht, het literaire wielertijdschrift voor Nederland en Vlaanderen (vgl Hard Gras). Het schijnt 3x per jaar uit te komen. Ik heb al een paar verhalen gelezen. Echt geweldig. Had niet verwacht dat mesen het intitiatief zouden durven nemen. Bart Jungmann, Mart Smeets (toch hij ;-)), en Bert Wagendorp hebben het toch aangedurfd. En het lijkt een succes. Ik had het (voorlopig) laatste exemplaar in ‘mijn’ boekwinkel. En ze zeide dat het beter liep dan Hard Gras.

Echt een aanrader!

• David den Besten

Bedankt voor de tip, zal maandag meteen kijkje nemen! Check ook eens mijn site, www.erikdekker.tk

• Marco

Ja, ik kwam het enkele weken geleden al toevallig in de boekwinkel tegen.

De verhaaltjes van Bert Wagendorp (bekend van Volkskrant) zijn altijd wel leuk, en vooral het verhaal van Peter Ouwerkerk is een mooi stukje wielerhistorie.

Alleen jammer van die slappe semi-interviews met Boogerd en Teun van Vliet.

Maar zeker de moeite waard, want wielrennen is nu eenmaal een sport waar verhalen bijhoren.

• David den Besten

Verhalen? Eerder mooie foto's en LEUKE interviews!

• Gerd

Heb het al een tweetal weken en inmiddels uitgelezen…ik vind het een knap boekje..Mooi initiatief van Smeets…