arjen de baat naar domo
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsAls hij net zo hard kan fietsen als schreeuwen kan hij erg hard fietsen. In België moeten ze niets hebben van Nederlandse jongens met grote monden zoals Arjan. Dus kan ik het niet geloven dat die jongen daar gaat fietsen. Of ome Teun moet iets geregeld hebben, dat zou best weleens kunnen want die heeft al wel vaker zijn neus gestoten!
Tja, de baat reed dus wel bij de nieuwelingen. De Domo's volgens jou zijn eigenlijk de sweet paradise ploeg en deze reden dus bij de junioren mee. Lijkt me niet echt een goeie (lees betrouwbare) waardemeter wie de andere koers die dag won dit zegt niets over de kwaliteit van het nieuwelingen deelnemersveld.
Leon,
De Sweet-paradise Domo ploeg dient als aanvoer van top juniors voor Domo. De junioren ploeg heeft echter een aparte structuur en niet dezelfde sponsors als de prof ploeg en het Beloften team. Bij een eventuele fusie is dit waarschijnlijk het toekomstige jeugd team(dit is wat ik denk, ik kan het eventueel nog wel eens aan enkele van de betrokken personen vragen)
Nederlanders?? Die kans bestaat toch wel, bij de beloften hebben ze er al enkele Goesinnen, Wallaard, Hoogerland (afkomstig van het rabo jeugd plan, heeft dit jaar nog niet veel laten zien, mijn persoonlijke ervaring met deze jongen zijn niet al te positief(denk wel dat het wederzijds was ))
Junioren ploeg heeft ook al een halve Nederlander: Van Rij(of is het een halve belg?)
Rabo jeugd plan had ook sporadische buitenlanders De Weert( meestal de sterkste maar tactisch ai), Bart Aernouts ( ex- wereldkampioen veldrijden bij de juniores, die daarvoor al een hele tijd door rabo gevolgd werd via Mister Bosberg)
Hun scouting systeem is niet slecht maar bij enkele van hun aankopen en ook bij enkele van de mannen die ze met betrekking tot volgend seizoen volgen heb ik toch mijn bedenkingen(maar ja wie ben ik)
m.v.g.
Maarten
Ik vind het niet slim om bij Domo te gaan rijden als junioren, omdat je er dan meteen voor tekent niet meer te mogen starten in een Nederlandse klassieker. Je kunt maar voor één club een licentie hebben (Domo in dit geval), en daarom niet meer voor een Nederlandse club in de Nederlandse wedstrijden starten. Je zou denken dat er een uitwijkmogelijkheid zou zijn om dan voor een districtsselectie te starten. Helaas is dat door de KNWU niet toegestaan.
Ik vind het derhalve een riscante beslissing; je loopt het risico buitengewoon weinig te koersen! Zoek een club in Nederland, die veel in België koersen en je hebt precies hetzelfde! Bijvoorbeeld Assen Roden, De jonge renner, Zeelands roem, ‘t Luchtschip of WV Schijndel ( en dit jaar nog Bloks) zie je vaak hier in België. Je krijgt daar welliswaar geen fiets en niet zo’n uitgebreid kledingpakket, maar ik denk dat je op die leeftijd meer moet kijken naar het aantal (mooie) koersen dat je kunt rijden en vooral de zekerheid dat je kunt starten. Bij relatief kleine clubs is natuurlijk weinig concurentie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?