Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

BGL-B nieuws

• Arrizabalaga

In het Dagblad van het Noorden lees ik vandaag dat BGL-B 3 jaar door gaat.

Tevens wordt het budget met 50% verhoogd.

Komen ze dan een beetje rond de 3 000 000 euro? of niet?

• Henk te Paske

Reinerink heeft deze week bijgetekend en ook de krabbel van Löwik is een kwestie van tijd. Scheppink en Capiot liepen vandaag wel grijnzend rond in Nijmegen.

Gerucht van de dag: Hofman in 2003 BGL

• Ottie

Ze waren wel heel erg aan het glunderen zeg. Dat belooft nog wat morgen hoor.

Nou, wij gaan nu richting De Hoeve in Groesbeek, waar ook de neo's en de dames zich een keer laten gaan……..

Tot morgen aan het parcours.

Ottie.

P.s.,

toch wel makkelijk zo'n internetverbinding in het hotel.

Ciao

• Marida

Zeker handig Ottie :)

Zag je trouwens weer zoals altijd in beeld bij de NOS hoor :)

• Ad

Gerben Löwik heeft al bijgetekend.

Vandaag was o.a. hij aan het woord in een artikel in het AD over BGL-B.

Citaat:

Löwik: ,,Ik dacht dat BankGiroLoterij een tussenstation zou zijn. Een stap terug ten opzichte van Rabobank. Maar ik heb me bedacht. En bijgetekend ook. Ik ben hier het wielrennen weer leuk gaan vinden.''

Ander citaat uit dat artikel: "De kleine groep zorgt voor een totaal andere sfeer dan bij Rabobank, stelt Luc Schiemsky. De Vlaming met Poolse voorouders werkte 11 jaar lang voor Jan Raas, maar stapte dit voorjaar over naar BankGiroLoterij. ,,Deze groep vormt meer één team'', stelt de verzorger. ,,De benadering bij Rabobank is veel zakelijker.'' Dat gevoel had Gerben Löwik ook. De sprinter die eerder voor Farm Frites en Rabobank reed, voelt zich daarom thuis bij Scheppinks formatie: ,,De ploegleiding hier staat dichter bij de renners. Bij Rabobank was dat anders. Je moet je toch ook op je gemak voelen als je op een meter van de ploegleider staat. Dat is hier wel het geval.'' (einde citaat)

De renners, die aan het einde van dit seizoen Rabobank moeten verlaten moeten wellicht blij zijn. Zij krijgen dan de kans op een positieve wending in hun carrière als ze bij Scehppink's discipelen terecht kunnen.

Voor wie het gehele artikel in het AD wil lezen: http://www.ad.nl/artikelen/Sport/1025240059840.html

:

• Henk te Paske

Zelfs Soepie was vol in beeld!

Kleine man met nog kleinere camera

• Kobe

Het zou knap zijn om Soepie en Ottie niet in beeld te krijgen…

• Aankomer

Ja Henk , ik ken Soepie ook persoonlijk.

Hij was als eerste in beeld na de binnenkomst van P.W.

Je hebt van die mensen die daar alles voor over hebben.

Maar ja nu kun ik ook eens tegen de mensen om mij heen zeggen “ he' dieen man ken ook he' ”

Toch mooi

• Ad

Nog knapper zou het zijn om Ottie en Soepie in één beeld te krijgen… :-)

• Kobe

Dus daarom die Helikopter!