In het Dagblad van het Noorden lees ik vandaag dat BGL-B 3 jaar door gaat.
Tevens wordt het budget met 50% verhoogd.
Komen ze dan een beetje rond de 3 000 000 euro? of niet?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsGerben Löwik heeft al bijgetekend.
Vandaag was o.a. hij aan het woord in een artikel in het AD over BGL-B.
Citaat:
Löwik: ,,Ik dacht dat BankGiroLoterij een tussenstation zou zijn. Een stap terug ten opzichte van Rabobank. Maar ik heb me bedacht. En bijgetekend ook. Ik ben hier het wielrennen weer leuk gaan vinden.''
Ander citaat uit dat artikel: "De kleine groep zorgt voor een totaal andere sfeer dan bij Rabobank, stelt Luc Schiemsky. De Vlaming met Poolse voorouders werkte 11 jaar lang voor Jan Raas, maar stapte dit voorjaar over naar BankGiroLoterij. ,,Deze groep vormt meer één team'', stelt de verzorger. ,,De benadering bij Rabobank is veel zakelijker.'' Dat gevoel had Gerben Löwik ook. De sprinter die eerder voor Farm Frites en Rabobank reed, voelt zich daarom thuis bij Scheppinks formatie: ,,De ploegleiding hier staat dichter bij de renners. Bij Rabobank was dat anders. Je moet je toch ook op je gemak voelen als je op een meter van de ploegleider staat. Dat is hier wel het geval.'' (einde citaat)
De renners, die aan het einde van dit seizoen Rabobank moeten verlaten moeten wellicht blij zijn. Zij krijgen dan de kans op een positieve wending in hun carrière als ze bij Scehppink's discipelen terecht kunnen.
Voor wie het gehele artikel in het AD wil lezen: http://www.ad.nl/artikelen/Sport/1025240059840.html
:
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?