Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Goh wat een wielerkenners daar bij NOS

• Arrizabalaga

Gehoord wat meneers Smeets over Wielinga zei?

• BdeVries

Arri (ben je sneu ?)

Niet alleen die neerbuigende opmerkingen over Remmert W (alsof dat een rondzwervende dombokoers renner zou zijn )

Maar op een gegeven moment was er heel even een AXA renner in beeld en toen gingen de heren Breukink en Smeets een samenspraak houden over TT3 ploegen.

Zo van “ rijden die ook in het buitenland?” “ook wedstrijden als Breton Granitier? ”(het heet de Ruban Granitier Breton)

Ze weten er dus gewoon geen barst van

Zij die op de TV ons iets moeten vertellen over wielrennen weten dus helemaal niets van ploegen (buiten Rabo en BGL ) en programmaas.

Scheren Mountainbikers en crossers over een kam.

Breukink wil wel commentator zijn , maar als zovele ex-profs laat hij blijken in de loop der jaren het zicht op alles wat daaronder wielrent, en wat daarin gebeurt, en wat voor wedstrijden daar voor zijn, en wie daar rijdt heeelleeemaal te missen .

Afgang van de eerste orde !!

• Wouter

Ach ja, dit is al zo vaak vastgesteld. En ik ben het ook met je eens. Maar ja wie is/zijn het alternatief? Moet Jean Nelissen dan maar weer de profs gaan doen? Herbert Dijkstra is ook geen echte wielerkenner/liefhebber. Dus wie moet je dan nemen? Overschakelen naar de Belg kan dus niet als het om Nederlandse wedstrijden gaat en Danny Nelissen heft al angegeven niet te willen… Ik zou geen opvolging weten.

• Dan

Ben de Graaf das lachen, qua kennis is hij een lachertje, maar wel zeer enthousiast. Bij Eurosport heb ik echt genoten van hem. Of Maarten Ros ook een wielerfanaat! Enthousiasme dat is het belangrijkste

• Kobe

Tja Mart, die zou zo hier op het forum kunnen wat tourtoto adviezen kunnen geven.

• Marco

Ja, het onderwerp is al vaak aan de orde geweest, maar Mart blijft ook telkens nieuwe lompe dingen zeggen.

- Wielinga (al genoemd) rijdt alleen ronde van Chili

- Die ploeg van Voskamp heet Batavus

- Je hebt profs en amateurs, en amateurs rijden allemaal topcompetitie

Help….

Breukink weet eigenlijk veel meer dan hij laat merken, maar hij durft Mart niet tegen te spreken.

Mart zei nu: Kemna wint. Breuk zei: Ik denk het ook, maar het scheelt weinig.

Hypothese: stel Mart zegt: Van Dijk wint. Dan had Breuk gezegd: Ik denk het ook, maar het scheelt weinig.

Gelukkig blijft de sponsor Bankgiroloterij in de wielersport, maar als dat soort sponsors afhaken is Smeets daar wel mede schuldig aan door z'n desinteresse.