Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

K * T NOS

• THE_CRITIC

Ja hoor, de voetbal laat men de prijsuitreiking zien, het kussen van de beker, zelfs de ererondjes over het veld worden tot in detali gefilmt en voorzien van commentaar. En dat terwijl er geen nederlander in voor komt, zelfs geen nederlandse coach. En het NK wielrennen, met ALLEEN MAAR nederlanders wordt meteen na de finish uit de lucht gehaald, er is GVD niet eens een officiele uitslag bekend. Waarom kan de BRT alle huldingingen in bv een giro laten zien van Roze trui tot meet actieve renner van de dag, en de NOS heeft alleen oog voor voetbal, en mag na 2 minuten te zijn gefinished gewoon weer stoppen met uitzenden zodat we weer geld kunnen verdienen met het uitzenden van reclame…

• Arrizabalaga

Irritant hé. Ook voor de uitzending.

Politiebericht, Geneuzel over dieren, Cor Bakker.

De reden dat Nederland nog niet echt van de grond kan komen met het wielrennen ligt aan de NOS. Waarom wel Wimledon uitgebreid op RTL5 en geen wielrennen???????

• Nitro

Dat komt misschien wel om dat voetbal, sport NR 1 is wereldwijd en het WK het belangrijkste sportevenement. NK wielrennen maak je druk zeg….

• Emile

Tja … baal ik ook van. Voor de dames hadden ze voor de VERRASSING eens aandacht, en meteen 3 herhalingen. Ik heb het niet gezien, ik was LIVE bij het NK aanwezig.

Voor de Giro had de NOS ook al geen aandacht.

Tja … voetbal is de enige sport die men belangrijk acht. Zo kom ik met mijn favoriete sporten (basketball, ATB en wielrennen) niet aan mijn trekken.

• h

Maar op belgie werd helemaal geen bk uitgezonden

• Kobe

Dat was op de commerciele belg en om het in jouw stijl voort te zetten:

kneusje dat je bent

slim proberen te zijn

ze hadden jou meteen terug in de baarmoeder moeten douwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Siegfried

Hier in Belgie kregen we wel Live de uitzending te zien op kanaal 2. een paar reclames maar wel een grote 2 uur koers en enkele intervieuws. Kanaal 2 is ook de zender waarop in de winter een aantal veldcrossen worden getoond.

• Marijke

Nou ik blij dat ze Wimbledon op rtl 5 uitzenden, bij de Nos breken ze in de beslissende set af voor reclame en journaal.Om op het onderwerp terug te komen. De omroepen zenden alleen het belangrijkste uit van alle sporten. Dus de Tour de France, (rtl 5 zendt van tennis alleen maar Wimbledon uit) en natuurlijk alle maar dan ook alle voetbalwedstrijden. Met het Wk kan ik nog wel leven, maar straks onze kneuterige competitie met de Graafschap-Zwolle in een samenvatting van 15 minuten +nabeschouwing en dat elke week daar wordt ik nou kotsziek van. De Nos heeft alleen maar aandacht voor voetbal, alle andere sporten wielrenen, tennis en noem ze maar op komen niet aan bod. Wat gebeurd er als Smeets stopt, die andere figuren (Van Gelder enzo..) hebben niet eens van wielrennen gehoord.