Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

van Dijk kampioen!!!

• Wouter

Stefan van Dijk is de terechte kampioen, hij nam de bocht voor de finisch al beste, in tegenstelling tot de sprinters van Bankgiro en Rabo, en kwam zo uit het wiel van de Domo's en bleef een band voor, voor de sterk terugkomende Kemna. Klasse gereden. Nog maar een het bewijs dat als je in ondertal bent op dit parcoers minder sterk in het nadeel bent dan in Meerssen of Gulpen. Daarbij komt dat BGL en Rabo constant op elkaars wiel reden en zo elkaar hebben afgemat. Waar twee ploegen vechten om de zege…

• Reinier M

Best opvallende uitslag in Spanje. Vooral dat Euskatel niet in de kopgroep van 27 finishte, ookal was het geen vlak parcours. Zubeldia die door velen in de Tour wordt verwacht is pas 83e in het eerste peloton

http://www.edosof.com/salamanca02/elitelin.htm

• Wouter

1. Stefan van Dijk

2. Rudi Kemna

3. Max van Heeswijk

4. Steven de Jongh

5. Martin van Steen

6. Tristan Hoffman

7. Raymond Meijs

8. Marcel Luppes

9. Marco Engels

10. Bram Schnitz

meer?

• Ad

Miramar wint het van Pistier……

• David

het was juist well een vlak parcours

dat denk ik toch als ik de uitslag zie

iemand het profiel?

• Dirk

Spaans vlak dan misschien David?

maarre….RABOBANK FROTKEZEUHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• HansH

Je kunt een NK toch niet vergelijken met de Tour.

Gonzalez de Galdeano, Mancebo, Sastre, Zarrabeitia, Freire, Beltran, Chaurreau, Sanchez, Gutierrez, Mayo, Etxebarria, …. allemaal in dezelfde tijd gefinished als Zubeldia.

• Kobe

Volgens de demonized Mart had Pistier zich afgemeld.

Maar verdiende overwinning voor Stefan op Rabo.

Met zoveel man vetrouwen op de sprint van de Jongh, ik heb weer genoten van mijn favoriete wielerploeg en dan vooral van Prodent, wat een held!!

• Reinier M

Zie http://www.rfec.com/camp_espana/carretera_sal_eliteh_perfil.asp

• Ad

Nee, een wegkapitein zal Boogie nooit worden.

Hij deed op zijn manier z'n stinkende best voor De Jongh, maar wat een onrust en nervositeit.

Nog iets over de Top 10: zeer opvallend detail is, dat de gehele Top 10 niet in de Tour te zien zal zijn……

Zegt dit alles over de nivellering van het Hollandse wielrennen of ligt dit puur aan het parkoers?