Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mayo & Martinez

• Pieter V.

Ik heb hier al eens eerder geinformeerd naar de ontwikkelingen van Iban Mayo dit seizoen. Ik heb toen vernomen dat hij lange tijd geblesseerd is geweest en dat hij inmiddels op de weg terug is. Weet iemand van jullie hoe het nu met hem gesteld is? Welke wedstrijden heeft hij gereden, gaat hij naar de tour?

En tevens zou ik willen weten wat jullie van het tour debuut van Miquel Martinez verwachten. Heeft hij dit jaar al iets aangetoond? Kan hij net zo goed bergop als zijn vader? Is hij van het zelfde kaliber als ploegmaat Evans?

Hopelijk kunnen jullie mij iets wijzer maken.

• h

nee!!!!!!!!!!!

• iBan(dl)e(k)sto

Hij heeft gereden in Bicicleta Vasca en de Ronde van Catalonië en daar enkele keren in de subtop meegereden. Hij is wel op de goede weg terug, maar naar mijn mening bij lange na niet in de vorm die hij vorig jaar in het voorjaar had. Tegen het grote geweld schiet hij tekort, maar vlak hem niet uit voor positie in de subtop.

• Siegfried

Martinez reed geen slecht kampioenschap hoor. hij was mee in een ontsnapping en haalde nog een top 20 plaats. Als fransam nzal hij wel veel ambitie hebben.