Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NK Belgie

• Jeroen

1 Tom Steels (Map)

2 Ludovic Capelle (A2r)

3 Ger VanderAerden (Pal)

4 James Vanlandschoot (Vla)

Steels terug van weggeweest?? Nu word het vertrouwen in Steels steeds sterker bij Mapei voor de Tour denk ik.

• Ramarim

NK in Belgie? Dat is best knap!

R.

• h

Dat is nationaal kampioenschap @!#$

kneusje dat je bent

slim proberen te zijn

ze hadden jou meteen terug in de baarmoeder moeten douwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• cram

ja leer de nederlandse taal eens

• Marco

Rik III schijnt enorm veel aangevallen te hebben, maar uiteindelijk wint Steels toch de sprint voor de ook wel opvallende Capelle, die de voorbije maanden vrijwel nooit een wedstrijd uitreed.

• Insider

Steels had heeeeeel veel mazzel, want in de laatste kilometer zag het er nog niet goed voor hem uit. Cappele en Gert Vanderaaerden zater er ook dicht bij.

Man of the match; 1e jaars Jurgen van Goolen!

• Siegfried

Ja Jurgen van goolen reed echtt sterk. Je zag wel dat hij nog wat ervaring miste want hij sleurde veel te veel aan kop terwijl Verbrugghe en Vansevenant bijna in een zetel kwamen. een ongecontroleerde spurt die werd gewonnen door steels met een goede fietslengte.

• Gerd

Heb ongelooflijk genoten van Jurgen Van Goolen…Tjonge, tjonge wat een talent…Dat hij nog ingelopen werd is op zich niet erg, van zo'n inspanningen wordt je sterker…ik word warm van die jongen…

Iets anders: op 500 meter van de streep werden Vansevenant, Van Goolen, en Rik Verbrugghe ingelopen…ik heb ze alledrie in mijn Gigabike- team (Gigabike = de moeder van alle toto's: dertig renners voor een heel seizoen= schitterend) en dacht eindelijk eens van mij te doen spreken…wie gaat er achter rijden eerst Michel Van Haecke (ook al in mijn Gigabike-ploeg) en daarna (nog maar eens) Marc Wauters…

Zou Steels volgend jaar voor Rabobank rijden…anders begrijp ik Wauters' gesleur niet…

Maar Van Goolen: ik word er lyrisch van…

• Kobe

Was Jurgen weer zo sterk? Je zag het in de uitslagen ook al aankomen dat ie in vorm geraakt. Ja, ik zie ook liever van Goolen dan z'n collega talent bij USPS.

Ik zoek hem ook altijd op in de uitslagen sinds z'n overwinning in hondenweer van de GP Wielerrevue. Ja Gerd, ik ben ook fan!