Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Remmmmmmmbo!!

• Kobe

Een applaus voor de PR man van Remmbo !!!!

• Leon

Dank U.

(Is toch een score van 3 op 4, inclusief vorig jaar.)

• Marco

Maar voor de mensen die Leon nooit in het wild gezien hebben (zoals ik): ik heb geen De Nardi petje gezien …

(is natuurlijk ook wel erg grijs, die De Nardi kleding)

• Kobe

Nee, daarom was er een Remmmmmmmbo pet te zien achter van Dijk.

• Leon

2 MM's maar Kobe. En zelfs bij de WielerRevue-kraam en -bus was er geen De Nardi-pet te krijgen.

• Siegfried

stuur een emailtje naar de ploeg en ze sturen je er misschien ééntje op. vorig jaar kreeg ik ook het petje en een bevoorrading zakje van de Nardi.

• Leon

Te laat… Volgend jaar rijdt Remmbo bij een topploeg.

• BdeVries

Kobe is een import Eindhovenaar.

Dat is Remmert eigenlijk ook

Maar Leon ;

Heb ik hier iets gemist ?

Had jij al eerder vertelt waarom jij een Remmert W fan bent ?

• Gerd

Ik heb niks van het NK gezien (wegens BK)…Deed Wielinga het goed???

Geef eens wat uitleg???

Jullie hebben mij nieuwsgierig gemaakt naar die man en sindsdien heb ik een boontje voor deze “mystery”-man…

• Kobe

Bert ondanks het feit dat Remmert evenals ik import ehvnaar is ben ik geen groot fan van Remmbo, maar vind het wel goed dat hij zijn eigen weg heeft gekozen nadat hij door Rabo te licht werd bevonden.

Maar mijn applaus gaat vooral naar Leon die het voorelkaar krijgt om met een zelf gemaakt REMMBO petje alle aandacht op te eisen tijdens het interview met van Dijk. Jahaa, als die Leon toch een beetje wielertalent had gehad dan had ie zich waarschijnlijk ook altijd goed kunnen plaatsen in de sprint. (Alhoewel deze import brabo op z'n geboorte grond tijdens dat andere NK ook toevallig achter Brentjens, Knegt en King Richard stond tijdens de interviews met de Neel, en hij de meeste dramatische sprinter is die er in Nederland met een licentie rondrijdt..).

Maar het was wel mooi om te zien dat Remmbo op een gegeven moment van kop af alles aan gort reed op het zwaarste stuk in het parkoers waar niemand kon of wilde volgen, alleen dat had ie 2 rondes later moeten doen.