Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tourpool

• Kees

Kan iemand mij een aantal namen van (onbekende) sprinters en klimmers

geven die ik kan opnemen in me tourpool !! Zal Andrej Hauptman ook

nog een rol van betekenis kunnen spelen en wat denken jullie van Tom Steels??

• rennertje

Ik denk dat je van Tom Steels echt niet te veel moet verwachten hoor Die heb ik al jaren in de toto staan. En ieder jaar stelt hij teleur…

Dus…..

• laurens

he cees

ja hauptmann neem ik ook

steels ook natuurlijk . mapei zet alles op steels volgens de teamleider

en uhm ik denk dat freire zanotti en rodriguez ook gaan sprinten

enwat bergrijders betreft denk ik dat santiago perez, mancebo en blanco gaan verrassen

welke renners verwacht jij dan cees die niet echt als favourieten worden beschouwd?

• laurens

rennertje, als jij goed de laatste nieuwsjes over de tour hebt gevolgd dan lees je dat mapei alles op steels zet en niet vor het klassement gaat.

hij gaat het dus wel goed doen. en trouwens als stees het volgens jou niet goed doet waarom heb je hem dan wel elk jaar je toto

• DeX

Mancebo is te licht… rijd een slechte tijdrit..

santiago blanco bedoel je ? te oud

bobby is de man

• silas

Klemencic ( als ie meedoet ) , D.pieri , Hondo ( als zabel uitvalt )

en magnien ……

• laurens

clemencic???????????????? is dat een voetballer ofzo

• Kees

Denk dat Robin ook wel voor de nodige puntjes kan zorgen !! Verder denk ik

in de bergen dat Blanco, Sastre en een paar van die Kelme rijders gaan verrassen !!

• iBan(dl)e(k)sto

David Moncoutié, Denis Menchov hebben naar mijn mening wel talent.

De proloog is een prooi voor de durvers zoals Ivanov, McGee, Rous en ik verwacht veel van Azevedo en JE Guttierez in de proloog.

Voor de ontsnappingen verwacht ik Lefevre.

Wat denken jullie van Casper, Hamilton, Sevilla, Jalabert, Vinokourov en JP Nazon?

Ik ben met name benieuwd met welke sprinters La Française acte de présence gaat geven. Weet iemand dat al?

• Gijs

precies precies precies….menchov en mouncoutie! helemaal mee eens

na vandaag ben ik ook wel een klein beetje fan van Vogondy. Reed inderdaad al goed de laatste tijd. We zullen zien wat hij presteert als frans kampioen krijg je natuurlijk wel vleugels. Zie Rous vorig jaar