Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

heras niet nemen

• laurens

natuurlijk zal heras mee gaan in de bergen om lance te helpen maar ik denk dat hij kracht te kort komt om bij de top te eindigen

• iBan(dl)e(k)sto

Dat denk ik niet. Hij steekt in een veel betere vorm dan vorig jaar toen hij niet fit aan de tour de france begon. Toen eindigde hij al keurig in de subtop, dus waarom dit jaar dan niet?

• laurens

tja goeie vraag I abanesto

ik denk dat de jaartjes ook wel gaan tellen en na een goed jaar van een subtopper volgt of een slecht jaar of een supergoed jaar en ik denk een slecht jaar

groeten!

• iBan(dl)e(k)sto

De jaartjes tellen!!! Het is geen bejaardentehuis. Heras eindigt bij de eerste tien, klaar uit en zijn kopman wint de tour!

• Robin

Ik neem Heras zeker wel.

Ik denk dat hij nog meer gebrand op een betere eindklasering dan vorig jaar.

• pee

Goede raad van een vlaming.

Deze tour trekt een beetje op de tour van 2000 en daarin reed Heras top10 (5de als ik mij niet vergis)

by the way, deze tour trekt nog meer op de vuelta van vorig jaar. ga dus je licht eens opsteken in dat eindklassement

• Sven

Maar in 2000 was Heras kopman bij Kelme en nu is hij meesterknecht van Armstrong. Dat maakt nogal wat uit…

• Niels

Heras heeft in een interview gezegd dat hij gewoon voor het podium wil gaan en dus naast Amstrong te willen staan. Zal hem dat lukken?? Denk het niet, want met dat knechten en nog een goede klassering rijden is wel erg veel van het goede.

• Gerd

Hij kan het zeker…maar mag hij…Of anticipeert hij en gaat hij in de Pyreneeën eerst aanvallen zodat Lance op achtervolgen aangewezen is…DAT ZOU IK LEUK VINDEN. Maar ik denk dat dat niet realistisch is…

Mijns inziens moet men Armstrong vanop het vlakke aanvallen…

• Marijke

En hoe zouden ze dat dan moeten doen. Us Postal heeft erg goede rijders voor op het vlakke, lijkt bijna onmogelijk. Zullen moeten wachten op een zwakke dag, maar komt die er wel.

Heras zie ik niet op het podium komen. Achter Armstrong,zijn de rijders aan elkaar gewaagd en Heras is van die rijders toch een van de mindere tijdrijders. Dus podium niet, wel top 10.