Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jacques Chapel kandidaat tv-reporter??

• Rutger

Is Jacques Chapel misschien de man, die het verslag bij wielerwedstrijden op de televisie kan verbeteren?

Wat vinden jullie?!

• Robin

Tsja Rutger, ik heb zelfs het idee dat momenteel mijn schoonmoeder nog betere verslagen kan leveren! Wat een drama!

• JansKoerts_supporter

Ik denk niet dat we Jacques Chapel wieler-reporter bij de Nos moeten maken. Want dat valt niet te combineren met zijn radio verslagen. En zeg nou zelf wat is een radio-verslag van een wiellerwedstrijd zonder Jacques Chapel.

Dat is als US-Postel zonder Armstrong!!!!!!!!

• Leon

Chapel is van het nivo Smeets. Veel gebabbel, weinig feitenkennis.

• DeX

Maar Jean met zijn gezeur over welke kaas we moeten eten etc. is ook niks

• Wouter

Dan maar de jonge garde: hij straalt nog echt enthousiasme uit. Nog even de kennis bijschaven en de perfecte man voor de komende 40 jaar!

• Marco

Juist, als Sebas hier nog eens komt zullen we hem eens op een sollicitatie wijzen.

Dan kan de beste wielreninterviewer van het land, Jeroen Wielaert, weer de interviews achter de streep overnemen.

Dat toch allemaal beter dan die schaatsprater Chapel.

En ongetwijfeld zijn er nog wel meer talenten in dit land …

• Maarten V.

Ben het wel eens met de keuze voor Sebastiaan Timmerman (ik word toch niet gevraagd). Chapel is een ouwehoer die de namen dramatisch slecht uitspreekt (kan me herinneren dat Gianni Bugno een keer Johnny Banjo werd) en weinig feitenkennis heeft.

• Leon

Sebas lijkt me een goede optie ja. Is weer eens wat anders dan 10 minuten op de voor de tv ondervraagde Pieter Weening staan te wachten voor een interview, die dan vervolgens net op het moment dat Sebas aan de beurt is, door de organisatie meegesleurd wordt naar het podium. Maar zijn interviews zijn een nivootje of 6 hoger dan die van “Mr 2 meter 10” Jeroen Koster …

• Sebas

Bedankt in het in mij gestelde vertrouwen. Da's nog eens leuk terugkomen in Nederland………