Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Smeets de wielerterrorist

• Bassolo

Had Mart het tijdens de uitzending niet over het feit dat in Nederland er zo weinig prof-renners zijn en dat er daarom een gecombineerd kampioenschap vereden wordt. Er laatdunkend aan toevoegend dat dat uniek is in Europa, zo'n gecombineerd kampioenschap.

En Spanje dan en Duitsland en Rusland hoort dat niet meer bij Europa? Er werd nochtans ook een gecombineerd kampioenschap verreden.

Stel voor dat we een mailing-actie naar de NOS opzetten om deze vent van de buis te halen.

• Mr J.V.LIONS

Het is mij ook een raadsel waarom hij nog steeds verslag doet. Hij heeft al zeer vaak zijn afschuw over de wielerwereld uitgesproken. Het wordt tijd dat een talentvolle verslaggever hem gaat opvolgen.

• Robin

Ben bang dat we nog minstens 20 jaar met die man opgescheept zitten. Die zit zo vastgeroest bij de nos. Je krijgt 'm met geen mogenlijkheid weg.

• Insider

Hij had ook weer het nodige op te merken over Remmert Wielinga en over het programma dat hij zou rijden in de rimboe (terwijl hij hele mooie koersen rijdt in Italië).

Verder moest iemand maar eens tegen Roy Sentjes zeggen dat hij recht moest fietsen. Nou, dat heb ik al gedaan, maar Smeets snapt niet dat je niet mooi recht kunt fietsen als je een 53,11 vol doorstampt.

• Patrick

Het is ook belachelijk dat de NOS de uitzending beëindigd zonder dat de uitslag officieel bekend is.

Prijsuitreikingen worden zowieso al nooit uitgezonden bij de NOS, maar een wedstrijd zonder uitslag…..

• Houten

Sorry mensen, maar er zijn mensen die Smeets wel relaxed vinden, zoals ik, en daarom zal hij nog wel even aanblijven. Waarschijnlijk zullen jullie als simpele zieltjes Marts kijk op het leven en het daaruit voortvloeiende commentaar niet begrijpen. Zet lekker het commentaar uit en ga zelf eens verslaggeven ofzo, in plaats van zeuren op 1 van de beste sport-tv-mensen die ons land rijk is. Mart begrijpt dat er meer is dan sport alleen en dat de wielerwereld er 1 is van veel hypocriete mensen. Ik wil nog wel ff doorgaan maar eigenlijk is het zonde van mn tijd aangezien jullie het toch niet begrijpen.

Gegroet, hier sprak een Smeets-fanInsider schreef:

• Emile

Mart Smeets is een van de betere, zo niet de beste, sportjournalist van Nederland. Een waardige opvolger staat mijns inziens nog niet klaar.

Ik vind hem goed. Vanwege zijn journalistieke kwaliteiten en zijn cynisme.

Dat hij fouten maakt, okay. Nobody is perfect.

En voor wie 'm niet goed vindt: zet je geluid uit of schakel naar een andere zender.

Dat jullie je zo druk maken om die Smeets.

Ik vind wel dat de verslaggeving van wielerwedstrijden leuker kan. Ik vind die Breukink zo saai. Jean Nelissen was leuker.

Als Mart straks stopt dan is het misschien een idee om Daniëlle Overgaag en Jean Nelissen samen de verslaggeving te laten doen?

• Insider

Ik waardeer Mart's kwaliteiten als journalist en ik vind zijn verslaggeving niet verkeerd, maar als je bepaalde zaken niet goed weet, moet je ze niet vertellen. En meneertje Houten, als jij Smeets zo'n fantastisch commentator vind, ben je vast een groot “wielerkenner”.

Voor een wielersport-leek is Smeets de idiale man. Hij brengt het simpel, dus voor iedereen begrijpbaar, maar het klopt gewoon niet wat hij zegt. Ik sprak net Roy Sentjens nog. Als je 65 per uur rijdt op de 11, kun je niet recht fietsen! Zeg iets van de knappe prestatie van zo'n eerstejaars ipv de manier van fietsen af te kraken!!!!

• kritxebarria

Allemaal best dat er mensen zijn die smeets relaxed vinden, maar wij hier kijken naar de feiten en die spreken voor zich!

Wij balen van het commentaar met alle leugens en zogenaamd humoristische toespelingen.

Smeets begrijpt niks van de wielersport en is zelf zo hypocriet als het maar zijn kan met zijn zogenaamd politiek correcte meningen.

Er is gvd niks belangrijker op de wereld dan de koers eej…………………..

• Bassolo

Natuurlijk is er meer dan fietsen in de wereld en ook al zijn wij, bezoekers van dit forum, maar simpele zieltjes, we beseffen dat heus wel. Wat we echter allemaal gemeen hebben is dat we wielrennen een hele mooie sport vinden en dan is het toch niet raar dat we graag zouden zien dat daar serieus door de NOS mee wordt omgegaan. De meesten van ons ergeren zich aan het commentaar van Smeets omdat we het gevoel hebben dat hij de sport absoluut niet serieus neemt, anders kan ik de aantoonbare fouten die hij maakt (Ne Dardi, gecombineerd kampioenschap etcetera) niet verklaren.