Mart maakt de tour speciaal…mart is een koning ondanks zijn gruwelijke standaard zinnen:
Tjak tjak met de koffiemolen
De tour wacht op niemand en natuurlijk Shank You !
gr.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk vind wielrennen ook een prachtige sport, maar dat betekent niet dat ik iets tegen Smeets heb. Integendeel ik vind 'm juist goed. Ik ken geen sportjournalist die zo goed en zo gepassioneerd over wielrennen kan praten (en schrijven).
Jammer dat zijn gesprekspartner Breukink zo saai is. Erik weet als ex-renner wel veel, maar iets meer humor of leuke anekdotes zou niet verkeerd zijn.
Smeets is net zo hypocriet of eerlijk of mooi of lelijk als de wielerwereld zelf. Daarom maakt hij er ook deel van uit. Hij is een van die onmisbare fossielen.
Mét hem baal je, zonder hem zou je ook balen. Net als van die ene aan jou gewaagde coureur in het peloton die gemeen kan zijn, toch ook wel hard werkt maar bijna altijd vóór je eindigt… snappie?
(En trouwens, Overgaag en Nelissen… denk je dat Jean dat overleeft?)
dr bob schreef:
>
> Smeets is net zo hypocriet of eerlijk of mooi of lelijk als
> de wielerwereld zelf. Daarom maakt hij er ook deel van uit.
> Hij is een van die onmisbare fossielen.
> Mét hem baal je, zonder hem zou je ook balen. Net als van die
> ene aan jou gewaagde coureur in het peloton die gemeen kan
> zijn, toch ook wel hard werkt maar bijna altijd vóór je
> eindigt… snappie?
>
> (En trouwens, Overgaag en Nelissen… denk je dat Jean dat
> overleeft?)
Ja, waarom niet. Daniëlle is niet zo afzichtelijk lelijk dat je een hartverlamming krijgt. En een zenuwpees is ze ook niet.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?