Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rabobank vist wederom achter het net!

• JansKoerts_supporter

Hoe krijgen die gasten van de Rabobank, met zoveel individuele kwaliteiten het al twee jaar op een rij niet voor elkaar om met 16 goedbetaalde renners geen Nederlandse titel te bemachtigen?

Mijn felicitaties zijn dan ook voor onze kersverse kampioen Van Dijk!

• Joppie

ZEKER!!

(Rabo beetje dom zijn) Hoe ze reden?

Ga toch als je met zoveel man bent om en om aanvallen plaatsen en niet op die sprint gokken.Dan maken ze nog een kansje he. Dat wist pipo de clown ook nog wel dat die de Jongh het niet ga halen in de sprint!!

• G.H.B.

Je kunt wel 16 man hebben, maar kijk dan wel naar de kwaliteit van de renners. Volgens onze grote held Mrat Smeetst is rabo kwalitatief en kwantatief de sterkste ploeg. Hier heb ik mijn twijfels bij. De namen Groenendaal, De Knegt, Duijn, Boerman (niet gezien)een uit conditie zijnde Traksel (niet gezien), een terugkommende Dekker, klimmers als Boogerd, Engels, (Veneberg) doen op dit terein niet echt denken aan een ploeg die beter is dan Van Bon, Heeswijk, Knaven en Koers. Lotz, Pronk, De Jongh, De Groot, Kroon en Boven moeten het dan een beetje doen zou je zeggen, maar ja of dat nou de nationale top is. Kijk maar naar hun positie op de wereldranglijst.

We kunnen wel concluderen dat de rabo op vlakke parkoersen niet goed genoeg is. Dat tijdens de Vlaamse (nou ja, vlak…) koersen toch wel pijnlijk aan het daglicht.

• Emile

Inderdaad … Rabobank beschikt wel over kwantiteit, maar niet over kwaliteit.

Boogie geeft het meermalen aan. De ploeg is zeer kwetsbaar zonder een Dekkertje in vorm.

Tactisch reden ze vandaag gewoon slecht. Dat het parcours de toppers van hun ploeg niet op het lijf geschreven is … dan moet je je aanpassen.

Maar ja … daarvoor komt de ploeg kwaliteit tekort. Dit voorjaar vallen de prestaties toch ook tegen?