De Rabo heeft volgens mij nog steeds te weinig ‘winnaarstypes’ in de ploeg. Engels en Veneberg lijken zich positief te ontwikkelen, maar echte winnaar zullen het nooit worden. Hoewel ik weinig van Mutsaars weet, meende ik er wel achter te zijn dat dit ook geen echte winnaar is. Kroon ziet zichzelf als winnaar, maar kan het zeker nog niet waarmaken. Rabo heeft de laatste jaren mijn inziens hun goede renners (potentiele winnaars) te weinig gekoesterd, Van Bon en Heeswijk zijn uit onvrede weggegaan. Het was daarom des te pijnlijk dat het raboblok afgemat werd door exraborenners. Moerenhout, Hiemstra, Lowik Van Bon en Vierhouten waren de grootste boosdoeners. Dat Van Dijk won maakte de klap nog groter dan dat ie al was…
Ik vind daarom dat Raas en co geen goede renners meer moeten ‘wegdoen’. Ook al hebben ze een eigen willetje en zijn ze een beetje balsturig. Deze renners dus snel terughalen! Al vrees ik dat ze niet willen…
Versterking zal er in ieder geval moeten komen, dat lijkt me duidelijk. Of Traksel en Sentje(n)s moeten het heft in handen gaan nemen wanneer de ‘ouderen’ Dekker en Boogerd zullen stoppen. Maar deze renners zullen ook ervaren ‘leuningen’ nodig hebben om zo de top te bereiken.
Wat is de mening van de echte kenners??