Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NOS :-(((

• marianne

Het is toch ongelofelijk. De NOS stopt de uitzending over NK voordat officieel bekend ik wie Nederlandskampioen geworden is. En laten we maar niet spreken over het commentaar, ik wordt er doodziek van. De Toer zal ik wel op de Belgische zender gaan volgen. Maar beter nog is gewoon zelf gaan fietsen.

• gerard

hou toch eens op met dat gezeik over de NOS. Ga gewoon naar de zender kijken die jij wilt; wat interesseert ons dat nou!

• Roy

Het is een discussieforum, dus iedereen mag hier zijn mening uiten, Gerard!

• ..........nja!!

Jajaja………maar ze heeft wel gelijk!!!

Smeets wordt volgens mij betaald door Rabo….!!! Het verhaal wat ie verteld over bv wielinga slaat natuurlijk helemaal nergens op!! En dan het naar beneden halen van de amateurs in zijn comentaar!! Zet daar maar iemand anders op de stoel die het wel een beetje smeuig kan brengen!!

• Talentje

Dat wat jij zegt over het betaald worden door Rabo zou wel eens dichter bij de waarheid kunnen liggen dan dat je denkt. Breuk zit ook in het wielerplan is het niet m=om gasten rond te rijden dan wel om het woord Rabobank zo veel mogelijk te laten vallen. Het is geen geheim dat er flink geschoven wordt onder de tafel om aandacht te krijgen. Het budget van Rabo laat dat natuurlijk makkelijk toe. Kan me nog herinneren dat er in de Telegraaf dit voorjaar tot 2 keer toe een groot stuk stond van de Rabo renners op raining in Spanje. BGL zat daar nog geen 15 kilometr vandaan dus waarom komen ze daar dan niet even langs. JUIST, omdat zij die verwende journalisten niet willen betalen om daar naartoe af te reizen. En zo zijmn er nog genoeg voorbeelden.

Alles draait om geld….

• Robert B.

Ik vraag me trouwens af of die Mart ooit zelf op een racefiets heeft gezeten, hij weet helemaal niet wat het is om gemiddeld 45 te rijden, laat staan die afstand van 213 km. Ik pik dat commentaar niet van iemand die er geen verstand van heeft. Van mij mag Gert-Jan Teunisse het zaakje wel overnemen, die weet tenminste waar die het over heeft.

• marianne

Misschien wordt er dan inderdaat niet zo lullig gesproken over snelheden die renners en resters behalen. Een kampioenschap is altijd zwaar al was het maar van de stress waar sommige renners en rensters mee aan de start staan.

• Matthijs

Smeets zal ongetwijfeld een goed journalist zijn (zijn stukje over Sepp Blatter in het Dagblad van het Noorden bijvoorbeeld was een schot in de roos), maar het probleem is inderdaad dat ie dus echt helemaal niets van wielrennen begrijpt. Wat het allemaal nog erger maakt is dat ie zichzelf ook tot “het wereldje” rekent (hij zei het letterlijk: “wij van het wielerwereldje weten wel beter”)

Zou er onder alle omroepers die elke week weer commentaar geven bij criteriums ed nou niemand zijn die dat ook op TV kan doen??? Ik dacht het eigenlijk toch wel???

• EZO

Nog wat moois van de NOS, volgens mededelingen de Officiële site van de tdf….

kijk je bij de deelnemers en wie staan daar vrolijk …. juist de Seaco ploeg…

http://www2.omroep.nl/nos/tour2002/paginas/deelnemers/deelnemers.html

volgens mij lopen ze wat maanden achter …