Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Koersen/Story-Piels

• henk

Gisteren vernomen van diversen goed ingelichte mensen: Egbert Koersen zal na dit jaar zijn biezen moeten pakken bij de ploeg van Bert-Story-Piels.

Zijn aanpak stuitte veel mensen en sponsoren tegen en ook de renners kunnen niet met hem overweg.

Als nieuwe man wordt genoemd:Jan van dam huidig ploegleider van AXA -VVZ.

• AGU

Opgerot staat netjes,

Verrekte nazi dat ie is…………….

• Pistier

De naam van Van Dam wordt bij iedere ploeg gemoemd. Dus ik kijk nergens meer van op.

P.

• SUPERGROVER

Van Dam blijft zitten waar die zit……………….

• piet

dat zou echt dom zijn als ze Koersen weg doen. vraag het aan de renners en ik denk dat die hem wel willen houden. Hij vraagt wel discipline maar je moet er ook wat voor over hebben. Ik vind ook dat je een trainer niet al na 1 seizoen weg kan sturen want er zijn wel 2 seizoenen nodig om iets te laten zien en een ploeg te smeden. ik denk dat er hier mensen voor hun beurt praten…..

• jeffrey

Denk dat als koeren weg gaat dat dan ook robin en marvin van de pluim, frank kwanten, steven peters, peter van agtmaal, bart oegema en kor steenbergen naar een andere ploeg op zoek gaan.

• jammer..

Ik vindt koersen best een goeie ploegleider voor Oegema Peters van Duuren en al die andere mongolen.