Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tourtips

• Jos Hermsen

effe een paar tourtips ik denk dat deze het goed gaan doen

goeie klimmers:beloki,armstrong,gonzalez de galdeano,sevilla,vinokourov,kivilev,heras,julich en botero

minder goeie klimmers:mayo,rumsas,belli,mancebo,menchov,osa,mouncoutier,virenque,wedeckimoreau,frigo,verbrughe,laisecka,jalabert en extebarria

sprinters:steels,casper,,svorada,baldato,freire,steels,rodriguez,o gready en mc ewen

minder goeie sprinters:cooke,jp nazon,d nazon,van heeswijk

tijdrijders:bodrogi,armstrong,rous,gonzalez de galdeano,sevilla,botero,jalabert,mc gee en hruska

aanvallers:durand,ivanov,extebarria

gelukkig heb ik 6 lijsten om het over te verdelen.

maar nog vragen opmerkingen over de renners stuur een bericht.

• pee

en wat dacht je van Brochard, die rijdt toch ook goed tegenwoordig en 't is een Fransman en die zouden in de tour iets meer moeten kunnen.

hoe goed is jaksche, voigt, Unai etxebarria en botsjarov ??

• Gerd

Vogondy: een (vooral Franse) nationale trui stimuleert enorm (nu ik dat zo zeg: gaat hij eigenlijk wel mee???)

• Dan

Vinokourov een goede klimmer??? Julich een goede klimmer??? Kivilev een goede klimmer??? Ze kunnen allemaal een dagje mee in het hooggebergte, maar zijn geen klimmer!!!

Mayo dat is een klimmer. Osa dat is een klimmer. Casar dat is een klimmer. Klimmer zijn kleine mennekes (zoals Escartin) of grote mannen met een grote motor (Armstrong, Indurain).

Wadecki kan niet klimmen. Verbrugghe schrikt als hij een molshoop ziet (van de Wouwer is een veel betere klimmer).

Rodriguez beter dan Damien Nazon?!?! Naja….Van Heeswijk doet fkes niet mee (wel jammer, trouwens). Baldato bakt er niets van en Freire sprint niet mee in massaspurts. Oja: Zabel kan ook wel aardig sprinten.

Jalabert kan alleen tijdrijden als hij zich ertoe zet, maar deze tour gaat-ie voor de dagzege (vorig jaar geen 1 keer in de top twintig tijdens een tijdrit, wel wereldkampioen geweest). McGee kan alleen een proloog rijden. Sastre, Tauler, Serrano, Guttierez en Chaurreau kunnen tijdrijden. Sevilla minder.

Valt Dierckxens niet meer aan? En Dekker?

• Kobe

Hey Dan, ironie ontdekt? (hoop ik…)