Ik vondt het een slap NK, geen spectaculaire dingen gezien.
Behalve dat Boogie zich flink druk maakte, maar hij kwam ook niet weg.
Jammer dat de echte sprinters zich niet konden laten gelden.
MiketheBike
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsSorry hoor, maar dit slaat alles.
Welke sprinters miste jij dan in hemelsnaam?
Koerts? Is dit seizoen geen schim meer van de snelle man van vorige seizoenen.
Blijlevens? Is out of competition tot tenminste augustus.
De 4 snelste mannen van Nederland van dit moment werden 1, 2, 3 en 4.
Waarschijnlijk schakelde jij je TV pas in toen nummer 5 over de streep schreed……
Stefan van Dijk , de terechte winnaar, behoort op dit moment al tot de 10 beste sprinters van de wereld en toont nog steeds progressie..
Gewaagde uitspraak?
Zal wel, maar niet ver bezijden de waarheid.
Wel jammer dat de organisatie op dit parcours zo'n klote bocht legt op een paar honderd meter voor de finish. Door de finish een meter of 500 te verleggen naar achteren ontstaat een schitterende eindstrook van ongeveer een kilometer en dan hadden we een nog mooier sprinterfestival gehad. Ideetje voor volgend jaar, of gaan we toch weg uit Nijmegen?
Politiek en economisch gezien is er in Nijmegen niet veel steun meer voor het NK: te weinig uitstraling naar de stad zelf, zodat ook de horeca er voordeel bij heeft. Wethouder Depla zou graag een klimmetje in de binnenstad opnemen in het parcours, maar 2 dagen het centrum afsluiten is een utopie.
Daarom nog maar weer eens een smeekbede aan de NOS, zet 2 vaste camera's op de Oude Holleweg neer, dan heb je geen gestoord tv-signaal vanwege de bomen, en kun je eindelijk een echte klim in het parcours opnemen.
Maar volgens mij val ik enigszins in herhaling…
Hé Hé,
Eindelijk iemand die begrijpt wat ik bedoel, maar ik vindt het sowieso een slap NK.
Er gebeurde veels te weinig.
En de sprint was ook niet veel soeps
Wel knap van Kemna die het bijna wint van een bijna 9 jaar jongere renner!!!!!
Maar het lijkt hierzo wel dat je nergens commentaar op mag geven!
Want het moet maar zus en zo……
En schelden doe je maar tegen je moeder of vader ipv tegen mij.
Gewoon en normaal communiceren is tegenwoordig toch al moeilijk en makkelijk gevraagd?! Hoez agressie in het sociale leven?
Denk daar ook eens aan.
Als je hier al agressief op reageert, wat doe je dan als je echt ruzie krijgt!!! Hem voor eeuwig laten rusten.
Rare wereld hierzo
MiketheBike
www.mountainbike.startpagina.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?