Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Botero

• Dan

Ik weet dat Botero in vorm is en dat Sevilla de kopman is in de tour, maar zou hij toch niet stiekum voor zijn eigen kansen gaan rijden? Zeker als hij kan vlammen in de proloog en tijdrit, dan zal Kelme toch voor de kaart Botero kiezen?

• Freek

Nee, Dan. Botero ziet de Tour als warming-up voor de Vuelta. Mocht hij een minuut of 5 voorkomen op Lance cs. dan zal hij wellicht toch voor eigen kansen gaan, zoals iedereen in die situatie. Maar Dan dit onderwerp is al een stuk of tien keer aan de orde geweest, dus je moet wat beter opletten voordat je inkoppertjes weggeeft.

• Douminho

Oke Dan, ik zal eens normaal reageren…Botero heeft altijd een slechte dag en kan niet met de besten mee in het hooggebergte. En Sevilla kan ook zeer goed uit de voeten tegen de klok en is een betere klimmer dan Botero. Botero mag zeker voor zijn eigen kansen gaan rijden, maar zolang Sevilla goed geplaatst staat in het klassement zal de kaart Sevilla worden gespeeld.

• h

Dan je bent vervelend

• Arno Lammerink

Botero pleurt Sevilla in een proloog, een vlakke tijdrit en een heuvelachtige tijdrit op:

30 sec + 3 minuten + 2 minuten is 5,5 minuut

Nou, een kleine offday zal dus wel mogen

• Douminho

kom kom, ik denk dat botero wel een snellere proloog rijdt dan sevilla, want die zal zoveel risico niet nemen. In de twee andere tijdritten eindigt sevilla hoger dan botero

• Dimmu Borgir

Lijkt me van niet, Botero zie ik in alle 3 tijdritten wel top 3 rijden. Sevilla net top 20.

• Douminho

Top 3 echt niet, maar we zullen zien.