Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Cycling Manager

• Sven Z

Ik heb Cycling Manager 2 gedownload via KaZaa, maar hij doet het niet. Heeft iemand meer info?

• Matthijs Thielemans

Ik heb een demo gedownload, maar bij mij doet hij het ook niet.

• Robert B.

hebben jullie misschien windows XP? misschien dat het programma daar niet op wil draaien.

• Sven Z

ja inderdaad ik heb xp

• Matthijs Thielemans

Ik ook. Hij installeert wel, maar vervolgens doet hij niks meer. Misschien komt het ook wel omdat het in het Frans is.

• Wesley

Voor meer info over cycling manager 2 ga naar www.cyanide-studio.com. Klik vervolgens op games, op cycling manager 2 en dan naar het forum en kijk of je vraag erbij staat. Verder staan er bij de berichten ook links voor sites en patches en dergelijke. Het is wel in het engels en kom niet aan met KaZaa want dat wordt niet echt op prijs gesteld… Succes!

• renner

is dit spel al wel uit in de winkel of nog niet

zoja in welke winkel kun je dit verkrijgen?

Sven Z schreef:

>

> Ik heb Cycling Manager 2 gedownload via KaZaa, maar hij doet

> het niet. Heeft iemand meer info?

• Gerd

Het spel is in België alleszins uit…en het is stukken beter dan de eerste versie.

Er is nog een vrij leuk (maar moeilijk vind ik) wielerspel uit op de Playstation 2: Tour de France…

• Maarten V.

Ik heb het spel vorige week in Amsterdam gekocht. En voor degenen met problemen met opstarten van de demo: opnieuw downloaden hielp bij mij.