Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sprinters in de tour

• laurens

de volgende sprinters zullen mee gaan doen in de massasprints:

1 erik zabel

2 stuart o'grady

3 robbie mc ewen

4 jaan kirsipuu

5 tom steels

6 andrej hauptman

7 jan svorada

8 baden cooke

9 damien nazon

10 marco zanotti

11 oscar freire

hebben jullie nog sprinters in gedachten die hier niet bij staan en die volgens jullie wel degelijk mee gaan doe in de massasprints??

• Matthijs Thielemans

Luciano Andre Pagliarini

• h

Zanotti doet niet mee

Hier volgen nog een paar outsiders ze winnen denk niet meteen maar kunnen voor een stunt zorgen:

Hincapie Misschien niet de allersnelste maar sterk en behendig moet natuurlijk(zoals in de vorige jaren ook al het geval was)veel werken voor armstrong maar mag misschien in een paar etappes zijn kans gaan.Daarbij naar voren gelootst en in het wiel van een topsprinter afgeleverd door Padrenos.

Paglarinni Een snelle man die zich ertussen durft te zetten.Moet misschien wel de sprint aantrekken voor Svorada en zal er voor het geval dat hij wel meedoet misschien uit worden gezet wegens onregelementair sprinten(dat doet hij nog wel vaak)

Piziks Een renner met meer inhoud dan de meeste sprinters die misschien wel goed word uitgespeeld door CSC.Is denk ik niet rap genoeg maar ja

Tombak(als hij meedoet volgens mij wel) Een grote sterke Est die zich er wel tussen zet.Is wel een B sprinter maar als hij een keer goed geplaatst zit….

Nadeel is wel dat hij niet over een hechte ploeg beschikt en dat hij vermoedelijk de bergen niet over komt

• beitske

vergeet fred rodriguez niet

• Arno Lammerink

1. Zabel

2. Steels

3. Rodriguez

4. McEwen

5. O'Grady

6. D. Nazon

7. Kirsipuu

8. Svorada

9. Cooke

10. Casper (indien ie meedoet, wat ik niet denk)

11. JP Nazon

12. Hauptmann

13. Baldato

14. Freire

15. Piziks

16. Pieri

17. D. Etxebarria

18. Mattan

19 Simon

20. JE Guttiérez

Waarbij de laatste vier telkens tussen 11 en 20 sprinten

Grote vriend Zanotti doet helaas niet mee!beitske schreef:

>

> vergeet fred rodriguez niet

• ik

wat dacht je van casper

• franck

casper = miskoop

• Matthijs Thielemans

casper = niet gekocht

• Chrizzz

Danilo Hondo

• robbert

hondo heeft al een giro in benen en zal zabel aan de groene trui moeten helpen, kortom hondo miskoop