Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Heras in dienst van armstrong

• robbert

heras rijdt in tegenstelling tot vorige tour voledig in dienst van armstrong.

waar ze vorig jaar nog gingen wachten op heras zal dit jaar niet meer gebeuren, aldus armstrong

kortom heras heeft dus geen vrijbuitersrol en zal dus altijd achter armstrong eindigen in het hooggebergte, althans wanneer hij niet valt.

• Douminho

Iedereen eindigt normaliter achter armstrong in het hooggebergte

• David

ik geloof nooit dat Armstrong dat heeft gezegd

vanwaar uw informatie?

• bakatos

tenzij Armstrong dit jaar in de mongolenwaaier eindigt.

• robbert

Informatie opgedaan uit interviews, met hem uit magazines uit USA.

hij benadrukte wel dat hij het risico zo klein mogelijk wil houden in z'n team qua valpartijen en lekke banden.

hij heeft dit zeker gezegd. is dit raar dan?

voor mij niet.wanneer heras valt redt armstrong het toch wel in het gebergte.

• Marijke

Vraag me trouwens af of Armstrong Heras wel nodig heeft. Vorig jaar was Heras in de eerste twee weken geblesseerd, en knapte Rubierra al het werk op.

Armstrong heeft veel meer aan een sterk team op de vlakte (teamtijdrit) Hicapie is daarin van een grotere waarde. Tuurlijk in de bergen moet zo'n explosie van Armstrong voorbereid worden, maar Livingston en Hamilton deden dat toch beter dan Heras en Rubierra, bovendien zijn de twee eerst genoemden beter in het tijdrijden. Met andere woorden ze zeggen wel dat Us Postal nog nooit zo sterk was, ik betwijfel dat.

Voor de ploegentijdrit zeg ik : Once, Credit Agricole, Us Postal en CSC Tiscali