Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nog even dit!!!!!!!!!

• Johan

Ezo, Kenner heeft een talentje van 15 thuis rond lopen. Ik heb er eentje van 17 die er ook wat van kan. Sommige jonge meiden hebben het al in zich om je gewoon aan gort te rijden. Dan gaat bij jezelf de leeftijd wel meespelen maar het zegt genoeg dat Kenner er voor uitkomt dat hij met de jongedame bij hem thuis (op de fiets) al de nodige moeite heeft. Ik heb het al opgegeven: als ik wel eens met haar ga fietsen en de jongedame geeft “gas” dan is het met mij over. Ik weet dus waar Kenner over praat.

• EZO

Ik wil ook géén kwaad bloed kweken, ik begreep wat hij schreef, maar het uitlokken van een reactie is toch altijd leuk….

• Johan

Ezo, het lijkt me leuk om de jongendames eens fietsend met jou op pad sturen. Kunnen we kijken hoe het afloopt. Ik heb een donkerbruin vermoeden……………

• Kenner

Johan,

Laat dat “donkerbruin vermoeden” maar…

Ik weet het zeker!

En EZO weet het ook zeker, laat hij het maar aan Dekkertje vragen!

Mvrgr,

Kenner (die overigens met het vrouwenwielrennen eigenlijk niet zoveel heeft…)

• Johan

Kenner,

Laten we het hopen dat EZO het weet. Voor het geval dat niet zo is……….. moeten

we hem toch maar eens met de meiden op pad sturen. Voor wat betreft je afsluitende opmerking: volgens mij wordt je thuis toch dagelijks met dameswielrennen geconfronteerd!!!!!!!!!

• EZO

Ik weet genoeg………en zo´n dagje zou ik niet overleven… ;);)

ik wordt daags voldoende afgestraft…………

en dan zijn ze nog niet eens 15 en géén dames……..