Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoebke

• Arrizabalaga

Wat is er met Hoeben aan de hand?

• x

Dit weekend op het NK reed hij in ieder geval hard, hij heeft in veel ontsnappingen gezeten.

• wartoli

Hij heeft gewoon wat tegenslag gehad dit voorseizoen, hebben we allemaal wel eens een jaar, infectie of knieblessure of zo. Als je dan maar niet je koppie laat hangen.

Maar hij is er wel weer bovenop aan het komen, als ik hem zo hoor. Hij was zelf ook helemaal niet ontevreden over het NK, dat zegt 'ie normaal niet zo snel. Zal dus wel in orde komen, heb ik het volste vertrouwen in.

En oh ja, geef Lisa toch zo'n een i-mode cadeau…

• Kobe

Hey Wartoli, zit die stage er nou bijna op?

Hoe ging jouw NK ? zag je nog een paar keer verdapperen om bij de eerste groep te blijven op 2 rondes voor het einde.

groeten Oenk

• wartoli

mijn NK ging niet slecht… Had eerder gedacht als eerste gelost te worden (met die stage en zo) dan alleen de laatste ronde niet te mogen rijden. Kwamen met 7 man door op te grote achterstand, en moesten toen er uit. Ach ja, komen ook maar 15 ‘amateurs’ aan, valt dus helemaal niet tegen.

Oh ja, stage duurt tot eind Oktober…

Volgend jaar beter?

Aahk!