Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Een lastige keuze voor meerderen

• DeX

Botero Kivilev Leibheimer Julich Hamilton

5 man voor 2 plekken

roept u maar

mijn keuze: Leibheimer: via insider vernomen dat hij in vorm is, goed getrained heeft en lekker in zijn vel zit

Botero: Ondanks zijn offdays toch een tijdrijder en puntenpakker

• Pff

Botero kan zeker wat punten pakken in de tijdritten, maar in het hooggebergte zie ik hem liever niet in m'n pouletje :-)

Leipheimer lijkt idd een goede kandidaat voor de tijdritten en het algemeen klassement. De hele ploeg heeft vertrouwen in hem en ze proberen hem allemaal aan een podiumplek te helpen. De druk is wel enorm op Levy…hij is speciaal voor de Tour gehaald.

Kivilev…ik weet niet wat ik van die gast moet denken. Ik doe toch maar een poging…ik denk dat hij weer rond plaats 10 zal bungelen in de bergetappes. In de tijdrit verliest ie vrij veel tijd. Het is iig wel een vrij constante renner met weinig ups & downs.

Julich is een uitstekende tijdrijder maar toch iemand die in het hooggebergte tekort komt (plaats 10 - 15 ofzow). Er ligt iig nu geen druk op hem, in tegenstelling tot vorige jaren. Hij kan samen met Vinokourov vrijuit rijden en proberen hoog te eindigen…men verwacht niks van hem…men verwacht alles van Zabel.

Hamilton heeft al een Giro gereden. Goed in de tijdritten, redelijk in het gebergte. Samen met Sastre een vrije rol om zo hoog mogelijk te eindigen. Ik denk alleen dat de Giro hem te veel energie heeft gekost en dat ie nu weinig gaat presteren.

Kortom: Ik zou iig gaan voor Leipheimer. De andere die ik zou nemen is óf Botero óf Julich.