Ik lees overal dat Van de Wouwer niet meegaat, maar waarom eigenlijk?
Is zijn conditie te slecht?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsLotto zet alles op Mc Ewen (ritoverwinningen) en Verbrughe (proloog en enkele dagen gele trui, maar toch geen mooie eindklassering zeker???).
Dit is volgens mij nogal kortzichtig. Eén mannetje minder om voor Mc Ewen de sprint aan te trekken zal het verschil wel niet uitgemaakt hebben…En die proloog van Verbrugghe, daarvoor heeft men geen helpers nodig…
Ja, het is zoals Kurt het zelf ook zegt een vreemde aktie:
,,Ik begrijp er niets van. Vorig jaar liet Lotto mij nog een contract
tekenen dat volledig in het teken van de Tour stond en vijf dagen voor de
start vertellen ze me dat ik niet mee mag. Ik heb de afgelopen maanden alles
gedaan wat de Lottoleiding mij gevraagd heeft. Ik heb een goede Giro
gereden, ik heb mijn vorm verder aangescherpt tijdens de Dauphiné Libéré en
ik heb daarna zoals afgesproken veertien dagen rust genomen. Ik ben alle
contractuele voorwaarden nagekomen en dan lappen ze mij zoiets.''
Ze nemen nu knecht Marichal mee en geven dus de voorkeur boven een nuttig renner in de ploeg boven een aanklamper in de cols. Ik kan me nog herinneren hoe trots men altijd was op Kurt die door zijn geklamp vaak wel met de eerste 20 boven kwam, maar dat hebben ze nu dus wel gezien na 3 maal top 20 te hebben gereden. Nu richt Lotto zich meer op de winners van de ploeg, toch een naaiactie tov Kurt.
Ik las pas in een voorbeschouwing over “de fusie” een artikel waarin Kurt een vedette werd genoemd.
Toen dacht ik al: als Kurt een vedette is wint Hans de Clerq op de Mont Ventoux.
Juist vanwege de kleurloze uitstraling van Kurt en het genoemde aanklampen wordt hij nu uit de Tourploeg gegooid.
Op zich kan ik dat wel begrijpen, maar de timing is wel raar, Kurt heeft volgens mij geen vormcrisis, dus om hem nu ineens te schrappen is inderdaad wel een naaiactie.
Maar om even in de geest van Eddy te blijven: “Alvast wel een renner minder voor de Lomo ploeg, nog maar 20 te lozen voordat de rest op mijn fiets mag rijden…”
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?