Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hauptman andrej

• FOKKY

niemand noemt hem bij de sprinters.

waarom?

• the big easy

Hauptman is zeker een sprinter om in de toekomst mee rekening te houden, maar op dit moment zeker geen optie om bijvoorbeeld in je tourteam op te stellen, aangezien het geen consistente puntenpakker is. Neem dan liever renners als Cooke ofzo.

• Sander

Cooke is absoluuut een leuke sprinter, alleen denk ik dat hij weinig voor eigen kansen mag gaan rijden. Casper is de sprinter van die ploeg.

• the big easy

Weet je zeker dat hij moet rijden voor Casper? Want ik vind Cooke zelf op dit moment de betere sprinter en de man in vorm. Hij is ook wat consistenter dan Casper en kan op verschillende aankomsten beter doorkomen,

mzzls,

The Big Easy

• Pff

Jah…Casper is de sprinter.

• Douminho

Cooke komt bij de eerste 15 in de proloog, dus krijgt gewoon een vrij rol bij de sprints, om eventueel de gele trui te pakken…

• Pff

Toch gokken ze meer op Casper dan op Cooke bij de sprints. ;-)

Ik weet alleen niet of die Cooke ook de sprint moet aantrekken…

• Hans Leushuis

Jongens, die Cooke is DE MAN bij Francaise de Jeux, maar let bij de proloog op McGee, want die gaat ook erg goed de laatste weken, en die kan ook nog leuk een sprintje meepeddelen.

groet

hans