Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

heerlijk sloveens kampioenschap

• john beton

Nu al de koers van het jaar: het kampioenschap van Slovenië. Slechts drie renners bereikten de finish nadat ze ontsnapt waren en het peloton verkeerd reed toen het een begeleidende politiemotor 30 km volgde op de verkeerde wegen. Boris Premuzic mag zich terecht de nieuwe kampioen noemen.

• EZO

Ben benieuwd wie van onze criticasters dit zelf al eens mee heeft gemaakt….

dus heren wie is er wel eens verkeerd gereden in de koers … ?

of heeft andere leuke dingen meegemaakt…..?

ook leuk om even de dagelijkse ellende van de tourpoules te doorbreken..

• Outsider

In de Tour du Loire et Chere zijn we met het peleton eens een doodlopend weggetje van een halve auto breed ingestuurd, wat na een scherpe bocht op een akker uitkwam. Gevolg-> 150 man-> 45 km/h-> vol op de rem! Geloof dat Addy Engels er het slechtst aan toe was.

• Mik

Sorry. Ik heb helaas geen leuke anecdote .. maar ik wil wel even EZO bedanken voor dit mooie voorstel.. Ik word ook zooo ontzettend moe van al die mensen die lopen te zeiken over tourpoule's

• maarten

Heb wel eens bij de nieuwelingen in Geraardsbergen de helft van het peleton links zien afslaan en de andere helft rechts. Ik ging links en dat bleek enkele kilometers verder de goede gok.(seigever zat onder de boom op de splitsing te slapen)

Juniors in het zelfde geraardsbergen: seingever kent blijkbaar het verschil niet tussen de grote en kleine rond. Peleton was 40 min te vroeg de eerste keer aan de aankomst. Was levensgevaarlijk daar er een zwaantje voor meer dan 100man uitreed. De seingevers waren er nog niet of waren volledig verrast. Na een 15 tal km zijn de begekeidende voertuigen terug voor het peleton geraakt.