Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Selectie KNWU

• eddy

Wie zullen volgend jaar in de selectie zitten van de KNWU?

Want zij nemen het over van de rabo!

Welke twee jaars nieuwelingen van nu en eerste jaars junioren zullen daar in komen?

groetjes eddy

• Bartho

Stamsnijder

van Kessel

van IJzendoorn

Boom

Lamberts

Alloo

Zijlstra

De bekende namen en verder zou ik het niet weten, een mooi klusje voor de Kes.

Deze groep zal denk ik met nog een 4 a 5 tal renners worden aangevuld, maar wie?

• Jim

Ik dacht dat het de bedoeling was dat dat geen vaste selectie is.

Misschien heb ik het verkeerd begrepen.

Jim

• Pino

vergeten jullie niet S.Langeveld!

• Bartho

Er zal een vaste kern in die selectie zitten en daarnaast hebben de andere coureurs de mogelijkheid zich in deze selectie te fietsen. Dus als Hendrik de Ronde 4 wedstrijden achter elkaar een stempel op die 4 wedstrijden kan drukken zal de Kes hem erbij nemen. Verder hoop ik dat hij ook Kneteman gaat betrekken bij het begeleiden van de neo's en junioren, want de Kes kan naturrlijk nooit overal bij zijn en dan zou Kneteman natuurlijk de perfecte begeleider voor die jonge gasten zijn. Hij weet namenlijk bij die jonge gasten altijd de juiste snaar te raken en hij heeft het grootste gedeelte van het jaar heel weinig omhanden. Ik denk dat de twee K's aan het roer bij de KNWU een goede zaak zal zijn om de komende jaren deze talentvolle lichting klaar te stomen voor het grote werk! Ik hoop ook dat er nu continuiteit gewaarborgd blijft binnen de coache's en dat de Kes niet ingaat op een andere functie binnen de bond zodat iedereen weet waar hij aan toe is en welk beleid er gevolgd gaat worden.

• Bartho

Inderdaad Pino, schande dat ik hem vergeet.

• Richard

Wat lopen jullie ver voor op de feiten, eerst maar eens dit seizoen tot een goed einde zien te brengen.