Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ploegentijdrit

• Robin

Beste medewielerfanaten,

Wie gaat in deze editie de ploegentijdrit winnen?

Wordt het ONCE of mischien toch weer Kelme?

Wie het denkt te weten mag het zeggen.

• M-King

Ik snap niet waarom elke idioot (sorry) gelijk een nieuw topic opent, hoewel er een paar regeltjes onder precies hetzelfde onderwerp al aan bod komt…

• Robin

Zeg King,

Geef liever gewoon antwoord op mijn vraag of stel er desnoods zelf één om misschien een LEUKE discussie te starten. Maar loop niet zo kortaf en zonder enige reden mensen af te blaffen.

Groet,

Robin

• Hans Leushuis

Natuurlijk Once of toch weer Credit Agricole (wonnen ook vorig jaar). kelme heeft nog nooit de ploegentijdrit gewonnen in de tour.

groet

Hans

• h

us postal

Met Ekimov Armstrong Hincapie Padrenos Landis beschikken zij over echte hardrijders

(alhoewel dit niet alles zecht want ook sprinters bv kunnen vaak goed meedraaien dit komt omdat ze snel herstellen aan het wiel en omdat ze een hoge basissnelheid hebben voor de overnamens)

Nog even een vraagje vinden jullie ploegentijdrit ook het mooiste onderdeel?

• h

Oh en dan vergeet ik Pena nog toch ook een sterke vent

• Sven

zecht?

• M-King

Ik vind de ploegentijdrit idd een mooi onderdeel. Misschien net iets minder dan de finish bij hoge gebergtes…

• Niels

De finish van de hoge bergetappes is ook niet mooi, maar hetgeen dat zich daaraan vooraf speelt, dat is toch echt het mooiste

• M-King

Nouja ik bedoelde eigenlijk niet de echte finish, maar het einde van die etappe waar je eindelijk ziet wie wel en wie niet meekomen