Is er iemand die mij kan vertellen hoe mannen als Botero of L. Jalabert ervoor staan?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsBotero is top, hij heeft enkele weken geleden in de Dauphine nog de lange tijdrit gewonnen, ruim voor Lance Armstrong. Botero is niet meer zo goed bergop (hij won nog de bolletjestrui in 2000!).
Jalabert is een beetje onduidelijk, was laatst nog een beetje geblessseerd, ik zou niet teveel op hem zetten. Gaat zeker niet zoals vorig jaar twee etappes winnen.
Groet
HansRobin schreef:
>
> Is er iemand die mij kan vertellen hoe mannen als Botero of
> L. Jalabert ervoor staan?
Botero en Sevilla zijn gelijkwaardig.Botero pakt zo rond de 5 minuten op Sevilla in de tijdritten - 120 km- 1min. per 25 km- (en verliest ongeveer hetzelfde tegenover Armstrong),en moet vervolgens ook zo'n 5 minuten prijs geven op Sevilla in de bergen.Ze komen allebei zo'n 12 a 15 minuten traager aan in Parijs dan een Armstrong.Jalabert heeft altijd (behalve toen hij nog “geloofd” in een klassement) gestaan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?