Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tour

• Bert

Ik weet dat ik irritant ben, want ik irriteer me ook aan de vele tour onderwerpen en toch ga ik het proberen om een goed advies te krijgen (alhoewel ik zelf ook redelijk kennis heb)

Het gaat om de klassementsrenners en klimmers.

Ik wil er 8

Op dit moment heb ik er 6, namelijk:

Armstrong

Sevilla

Leipheimer

Beloki

I G de Galdeano

Kivilev

Hier zoek ik er dus nog 2 bij

Heeft iemand goede suggesties?

• ivar

wat dacht je van:

Richard Virenque: hij heeft al 5 keer de bolletjestrui veroverd en is uit op de 6e keer

en wat dacht je van:

Laurent Jalabert: Hij had 2 ritzeges in de tour 2001 en hij begint goed in vorm te geraken

Ik hoop dat je ut kan gebruiken

• Hans Leushuis

Bert,

Ik zou oppassen met kivilev en sevilla, vooral de laatste wekt de laatste weken geen erg sterke indruk, hij kan zich verstoppen, maar daar geloof ik niet in.

die andere vier heb ik zelf ook in een team gezet, ik heb ook nog vinokourov (is goed in vorm ondanks lichte val in Zwitserland) en Rumsas, deed het onlangs nog behoorlijk goed in Spaanse rittenkoersen, maar is misschien vooral goede tijdrijder, klimmeen wellicht iets minder. Dan is erg goed natuurlijk Serrano van Once, vorig jaar negende in de tour, kan alles: klimmen en erg goed tijdrijden.

Euskaltel heeft goede klimmers, bijv. Laiseca en Mayo, die laatste is een supertalent, nog erg jong en lang geblesseerd geweest, dus grote kans dat die nog te veel moet leren, maar ja je moet soms een beetje gokken.

Succes en de

groeten

Hans

• franske

wat dacht je van Moncoutie

• Bert

Bedankt voor jullie mening. Tja, alle renners die jullie zo opnoemen heb ik overwogen op serrano na, maar ze kunnen me niet echt overtuigen die ik overwogen heb. Jalabert, rumsas en vinokoerov gaan op het hooggebergte niet voorin meekunnen (top 10). Laiseka is geblesseerd geweest en zal naar mijn vermoeden nog niet meekunnen en lijkt me ook niet een top 10 klassering in het klassement waard. Moncoutie, tja, sommige zeggen het, ik geloof er niet zo in. Heb hem weinig zien schitteren in grote rondes, maar ja, als hij goed rijdt en je hebt hem pak je punten op de concurrentie. Mayo, lijkt me dan nog de beste optie, jong dus ja, kan toch snel in elkaar storten (dat misschien wel met bijna iedereen is). Ja virenque, ook een goede optie denk ik, maar het geschitter van hem voorin op het hooggebergte zal nu toch wel opgehouden zijn???

Vinden jullie Didier Rous geen goede optie? Ook is de vraag of Moreau genoeg hersteld is van zijn valpartij, misschien dat hij in de 1e week van de toer kan herstellen nog.

• Bert

Bedankt voor jullie mening. Tja, alle renners die jullie zo opnoemen heb ik overwogen op serrano na, maar ze kunnen me niet echt overtuigen die ik overwogen heb. Jalabert, rumsas en vinokoerov gaan op het hooggebergte niet voorin meekunnen (top 10). Laiseka is geblesseerd geweest en zal naar mijn vermoeden nog niet meekunnen en lijkt me ook niet een top 10 klassering in het klassement waard. Moncoutie, tja, sommige zeggen het, ik geloof er niet zo in. Heb hem weinig zien schitteren in grote rondes, maar ja, als hij goed rijdt en je hebt hem pak je punten op de concurrentie. Mayo, lijkt me dan nog de beste optie, jong dus ja, kan toch snel in elkaar storten (dat misschien wel met bijna iedereen is). Ja virenque, ook een goede optie denk ik, maar het geschitter van hem voorin op het hooggebergte zal nu toch wel opgehouden zijn???

Vinden jullie Didier Rous geen goede optie? Ook is de vraag of Moreau genoeg hersteld is van zijn valpartij, misschien dat hij in de 1e week van de toer kan herstellen nog.

• Bert

• Dimmu Borgir

ga serrano maar 's overwegen

• EZO

Belli