Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

heren, heren ....

• Suus

Nu niet direct ontzettend gaan schelden, maar ook ik doe mee aan een tour-toto op mijn werk. Ik zal het moeten opnemen tegen heel wat mannen, die zeggen dat zij veel meer verstand hebben van wielrennen dan ik. Nou is dat natuurlijk ook zo, maar dat hoeven zij niet te weten, toch? Ik ben dan ook al heel wat avonden hier te vinden en heb, op basis van jullie discussies, een lijstje gemaakt.

Puntentelling: de eerste krijgt 10 punten, tweede negen, enz enz. Krijg ook punten voor juiste nr. 1, 2 en 3 aan het einde van de Tour. Hier komt ie:

1. Armstrong

2. Igor GdG

3. Sevilla

Julich

Zubeldia

McEwen

Moreau

Zabel

Casper

O'Grady

Kirsipuu

Moncoutié

Steels

Beloki

Laiseka

Is de verhouding goed (sprinters/klimmers)

Welke moet er echt uit, en wie moet er dan wel in?

Mijn dank is verpletterend!

Suus

P.S. Ik zal aan het einde van de Tour berichten op welke plaats ik ben geëindigd!

• Sven

Kijk, zo kan het ook. Eerst rondkijken op het forum en dan een ploeg maken, en niet direct vragen naar 5 sprinters en 5 klimmers.

Mijn mening over de ploeg:

Gezien de puntentelling zou ik veel sprinters nemen (omdat klassement alleen op het eind telt)

Casper zou ik niet nemen. In plaats daarvan: Damien Nazon.

Botero moet je zeker nemen (tijdrijder/klimmer).

Laiseka moet je misschien vervangen door een sprinter (Rodrigues, Cooke, Simon).

Maar ja, 't is maar een mening…

• silas

D.Nazon of B.Cooke voor Casper

de rest is wel oke .

• Dimmu Borgir

Julich—–> Heras

Zubeldia—-> Vinokourov

Casper—–> D. Nazon

…zou ik zeggen

• Hans Leushuis

Je zet wel erg in op Euskaltel, ik betwijfel of Zubeldia en Laiseka wel genoeg zulen scoren, ik heb zelf Leipheimer en Rumsas (deze zijn gezien de meest recente uitslagen in ieder geval in vorm).

succes verder

Hans

• harold

Ik wou zeggen, pak dan Mayo.

• Marijke

Mij tip, verwissel Laiseka om met Jean Patrick Nazon

Voor de rest een goed team!

• Pff

Jean Patrick? :/