Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Olano ?

• Landis

Kan Olano nog wat klaarspelen in de tijdritten en misschien in de bergen of is ie definitief “afgeschreven”, het wordt wel zijn laatste kunstje….

heeft ie ook meegedaan met het spaans kampioenschap tijdrijden of alleen op de weg ?

• dan

Olano, gaat nog 1 x volle bak, ik zou hem er zeker in zetten als ik jou was.

• Kobe

Nee, deze Tour word te zwaar voor Abraham. Ben wel benieuwd hoe het ex supertalent dat zoveel pech heeft gehad in z'n carriere na z'n 2e plek in de Vuelta op jonge leeftijd het nu gaat doen. Hij lijkt in topvorm en met z'n 9 vingers heeft ie ook nog gewicht voordeel in deze zware tour, al zal toch vooral moeten knechten voor z'n kopmannen. Maar misschien dat ie het Serrano kunstje kan herhalen, moet erin zitten.

• Kobe

Over mooie wielernamen gesproken!

• tukker

Is de proloog te kort voor Olano? Of maakt hij hier ook een kans?

• HansH

Maar Kobe, die komt toch niet eens aan de start?

• Kobe

Nee, ik zie het ook net, toch jammer, want was goed in vorm. Maar ja dat is gewoon het luxe probleem van zo'n team. Ben ook benieuwd wanneer we Parra weer eens zien.

• tukker

Wie gaat er niet mee???

• HansH

Uit eigen ervaring kan ik melden dat het missen van een vinger geen voordeel oplevert. Maar nadelig is het ook niet echt, het is geen belemmering om er in één jaar tijd LBL mee winnen, een etappe in de Tour en dan ook nog eens Olympisch kampioen te worden.

• kefje

ikke niet