Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Olano ?

• tukker

wie komt er niet aan de start?

• Johan

Volgens TT op de Belgische zenders wordt het definitief het laatste kunstje van Olano.

• HansH

Het ex supertalent dat zoveel pech heeft gehad in z'n carriere na z'n 2e plek in de Vuelta op jonge leeftijd. Die in topvorm lijkt en met z'n 9 vingers ook nog gewicht voordeel heeft in deze zware tour, maar toch vooral zou moeten knechten voor z'n kopmannen.

• HansH

(zarrabeitia)

• Kobe

Kijk nu komen we bij een echte held, de man die je nooit in een kleine groep mee moest nemen naar finish. Ook niet als je Armstrong, Gianetti, Sciandri of Sörensen heet. De ex-wereldkampioen veldrijden. De man die uit de Giro werd gezet vanwege het eten van een biefstuk!! En de man die het belachelijk vond dat de wereldkampioen wel een regenboog trui kreeg en de Olympische kampioen geen kampioenstrui. Toen liet ie een olympisch ringen truitje ontwerpen en ondanks de boetes stond ie er geregeld mee aan de start.

Dat was toch wel een ander caliber dan die 2 landgenoten van hem nu bij Rabo.

• HansH

En waarvan Armstrong zei na afloop van LBL. “Als ik ooit zo ga koersen als hij, vertel het me dan en ik stop gelijk met wielrennen”.

Het Giro&biefstuk-verhaal is mij niet bekend, hoe zit dat?

• Marco

word is born! (ofzoiets)

Dat van die biefstuk en die ringen was mij bekend, ik wist alleen niet dat hij ook net zoveel vingers had als Boris Jeltsin en het pechvolle Once talent.

• Marco

Hij reed bij het Linda McCartney team, van het vega-voer, en de renners mochten daar ook geen vlees eten. En dat is soms best vervelend als je de hele dag fietst …

(sowieso niet zo'n succesverhaal die ploeg)

• Kobe

Blijkbaar heel desperate in z'n vegetarische periode!?