Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Santi Perez

• MartijnS

Ja dit is inderdaad een vraag i.v.m. de tourtoto.

Spaanse ploegen hebben nogal eens de neiging om jonge renners maar één week te laten tijden en ze dan uit de tour te halen. Zal Kelme dat ook met Santi Perez doen? Want als ie verder niet onderuit gaat zoals in de Giro dan verwacht ik wel wat van hem.

• MartijnS

Vorig jaar deden ze geloof ik namelijk hetzelfde met Aitor Gonzalez terwijl die een goede eerste week reed. Of viel Aitor gewoon uit?

• tukker

Aitor viel gewoon uit, volgens mij was hij ziek geworden in de Dekker / Kivilev-etappe met de voorsprong van +35 min.

• Kobe

Ja, daar was ik ook ziek van , dat Aitor niet won…

• h

Nee hij ging op zijn kokosnoot in een afdaling de dag na ‘de’ ontsnapping

• www.tourdefrance.nu

Ik denk dat onze vriend Santi Perez een hele goede ronde gaat rijden. Hij reed geweldig in Romandie en is waarschijnlijk blij dat hij de Giro als klein opwarmertje heeft kunnen gebruiken (hij viel uit in de 8e etappe).

Kan tijdrijden en klimmen… is nog net geen 25 dus zou de nieuwe Sevilla kunnen worden…witte trui??

• Bas-Jan

kelme heeft al aangegeven met hem voor de witte trui te willen rijden

hoe goed kan santi tijdrijden dan ? eindigde in romandie niet bij de eerste 15 in de ITT, in de proloog van de giro ook niet

• Dimmu Borgir

ja, hoe kom je aan die informatie, dat ie goed tijd zou kunnen rijden?

Nou? Nou?

Zeg dan!

• Christian

Santi Perez ken ik niet hij heet Santiago Perez en niet Santi!!!

• MartijnS

De vlaamse Giro-commentator noemde hem steevast Santi dus dan zal dat wel zijn bijnaam ofzo zijn.