Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Lotto: verkeerde mannen mee naar tour

• win

Toen ik de ploeg van Lotto op teletekst las dacht ik wat zijn er weinig mannen om McEwen te helpen in de sprint. Alleen Michailov kan goed de sprint aantrekken.

Ook vond ik het al helemaal vreemd dat Kurt van de Wouwer vervangen werd door Thierry Marichal. Kurt van de Wouwer heeft toch veel meer kwaliteiten en hem zie ik ook veel eerder een rit winnen in de tour.

• Dimitri

wat denk je van aart Vierhouten….die kan mc ewen toch ook heel aardig helpen in de sprint….en mc ewen is een sprinter die niet afhankelijk is van een treinje om hem te helpen..

• Leon

Eén ding lijkt me nu wel zeker: Vd Wouwer NIET naar Lotto-Domo.

• Gerd

Lotto's objectieven voor de TdF: proloogwinst met Verbrugghe, ritwinst(en) met MC Ewen, nog eens ritwinst met Verbrugghe en een Top-vijftienplaats met Mario Aerts.

Begrijp mij niet verkeerd, ik hou van de Lotto-ploeg, maar ik denk dat zij enorm ontgoocheld zullen zijn over hun TdF als dat hun verwachtingen zijn…