Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aanvallers!!

• Paul

De klim en sprintlijstjes zijn ondertussen wel bekend maar hoe zit het met de aanvallers. Mijn ervaring in tourtoto's is dat je vooral met dit soort renners flink uit kan lopen op je concurrentie. Ik heb er 6 nodig. Mijn lijst is:

Rous

Mattan

Voigt

Vinokourov

van Bon

D.Extebarria

Reserve's

Jalabert

Peron

Ivanov

Durand

Dekker

Boogerd

Heeft er nog iemand tips voor me?

• Bart

Karsten Kroon gaat zeker weten van hem laten horen in deze tour!!! Ik vind in ieder geval dat hij in de andere grote ronde`s die hij gereden heeft wel bewezen heeft dat hij de durf heeft om te attaqueren en de resultaten zullen er dan ook vanzelf komen. Ik geloof meer in hem dan in een Boogerd of een Dekker in deze rol tijdens deze tour!!

Ik reken in ieder geval op Karsten als troef in mijn lijstje

• Anna Bolen

Laat Gutierrez J.E. niet thuis. En wat dacht je van Hvastija?

• Paul

Kroon lijkt me inderdad niet zo'n verkeerde keus. Maar wat heeft Hvastija dit jaar laten zien. Eerlijk gezegd weet ik niet wie et is. Zit in dezelfde ploeg als Pieri. Is Hvastija een sprintaantrekker voor Pieri?

Gutierrez is bij Kelme de enige renner die ook wat anders kan dan klimmen maar mag hij meer doen?

• Anna Bolen

Pieri zal al op de camping toen hij alsnog werd opgeroepen. Die zal wel gemotiveerd zijn. Maar je hebt gelijk: Karsten Kroon heeft vorig jaar de grote prijs “Kanton Aargau” gewonnen en dan kan je wat!!!!

• Bart

wat te denken van de Giro van 2000??? een dag of 10 de bergtrui??? de Vuelta van vorig jaar, Amstel Gold van 2001???

ik vind dat Kroon onderschat wordt door veel mensen, hij is tenminste een van de weinige jonge renners die zijn nek dùrft uit te steken, en aan durft te vallen.

En ìk zie dat nu eenmaal graag in een coureur

• thomas

DE ONTSNAPPERS VAN DE KOMENDE TOUR:

SYLVIAN CHAVANEL EN BADEN COOKEAnna Bolen schreef:

>

> Pieri zal al op de camping toen hij alsnog werd opgeroepen.

> Die zal wel gemotiveerd zijn. Maar je hebt gelijk: Karsten

> Kroon heeft vorig jaar de grote prijs “Kanton Aargau”

> gewonnen en dan kan je wat!!!!

• EZO

Van Bon

Etxebarria, D

Baguet

Hunter

Vasseur

• franck

Rous laten ze niet gaan aangezien hij dit jaar in de top10 van het eindklassement gaat eindigen.

• Douminho

mcgee & etxebarria