Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Smeets draait nu echt door!

• Maarten V.

In Nieuwe Revu van gisteren (column). Wie zijn de kanshebbers? Sevila (met 1 L) en ……… Serpellini (outsidertje!). Zucht.

Overigens wel aardig: een stuk over Niels Scheuneman, die gebombardeerd wordt tot de nieuwe Nederlandse ronderenner. Hij en zijn vader zwakken dat zelf overigens meteen af.

• john beton

Smeets is een meester in het opzwepen van het Oranje-gevoel en een bijzonder goed interviewer maar laat hem aub geen commentaar geven bij wielrennen. Het is oeverloos gelul zonder technische of tactische analyses en interessante background-info.

• Resurrect

Johan Beton zei:

“bijzonder goed interviewer”

Dat viel mij bij de Intervieuw van Lance Armstrong (tijd terug) erg tegen.

Zo goed vond ik die kwal niet, en meerder want dat werdt hier ook geuit op het form.

Groeten

• Christian

alsof smeets sevila zelf in de Nieuwe revue schrijft dat is een fout van het blad zelf japie! Waarom heet je trouwens Maarten V. een crimineel verleden ofzo>van de verboden snoepjes gesnoept???

• Maarten V.

O ik moet me verantwoorden voor mijn naam? Jij je zin: er is hier al een maarten, vandaar. Maar ik snoep inderdaad regelmatig.

• Marco

jahoor, ik denk ook dat de spelfout in Sevilla de blunder was waar Maarten op doelde …

Zucht

• maarten

Ik post regelmatig en doe mee an VSS wat christian toch zou moeten weten. Ik ben de andere Maaren dan ook dankbaar dat hij als iets later op dit forum gekomene de V. heeft toegevoegd. Ik hou het zelf bij Maarten omdat de meesten mij zo kennen.