Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

niet selectie Kurt Van De Wouwer

• Renzo Vanhoorelbeke

Is toch onvoorstelbaar hoe ze iemand in allerlaatste instantie niet selecteren ondanks hij het vooropgestelde programma van de ploeg heeft gevolgd en bij gevolg al verschillende top 20 noteringen liet op tekenen in de tour.

Als hij dan nog niet in conditie zou zijn tot daar aan toe of dat er iemand beter zou zijn dan zou het nog te verstaan zijn maar dat is volgens mijn niet zo.

Renzo

email: renzolini@pandora.be

site: http://www.wielerlinks.tk

http://users.pandora.be/renzolini

• john beton

Van de Wouwer is publicitair helemaal niet interessant en voor hem is er waarschijnlijk geen plaats volgend jaar in de nieuwe formatie Domo-Lotto. Daarom houden ze hem thuis. Heb je ooit al eens een aanval gezien van Van de Wouwer, heeft hij ooit al eens op kop gereden van een peloton? Hij is de meester van het ‘er altijd nog bijhangen’. Pas op: je moet het kunnen natuurlijk, maar het levert niks op.

• Jo

Toch blijf ik het onbegrijpelijk vinden,

en in het verleden heeft ie wel degelijk aangevallen,

en hij zat in een groeiende vorm

kwam terug na twee sleutebeenbreuken,

1 in de tour vorig jaar

en begin dit jaar had ie ook een sleutelbeen breuk

daarnaast heeft ie veel last van Allergie gehad.

Dit was nu helemaal over, en hij begon steeds beter te rijden.

en wat is de dank daarvoor,.

hij wordt uitgesloten voor de tour…

het is gewoon een naaistreek eerste klas.

en ik hoop daarom dat McEwen keer op keer door het ijs zal zakken.

• BdeVries

Wat ik onvoorstelbaar vind zijn de jankverhalen hierover.

Vader vd Wouwer die in de pers huilt over betaalde voorschotten ivm hotelovernachtingen

En daarmee alleen maar negatieve aandacht voor zichzelf zoekt omdat dat pre-historische systeem allang niet meer bestaat.

Natuurlijk is het zuur als je hoopt op selectie en die selectie vertrekt zonder jou.

En natuurlijk is het zuur dat daarmee je positie voor volgend seizoen ook duidelijk is geworden.

De wijze waarop de familie vd Wouwer nu reageert is het wentelen in de slachtoffer rol en volstrekt ridicuul

• Gerd

“De wijze waarop de familie vd Wouwer nu reageert is het wentelen in de slachtoffer rol en volstrekt ridicuul”

Je mag niet vergeten dat het de pers is die naar de familie Van De Wouwer toestapte. In bepaalde Belgische kranten (Het Nieuwsblad en/of de Gazet Van Antwerpen) staat een foto van Kurt met vriendin, ouders en zus…Het zegt meer over een bepaalde pers dan over Kurts familie…

En dat Kurt nog nooit aanviel is onjuist. Ik herinner mij dat hij in 1999 in de koninginnerit in de Pyreneeën lang in de aanval was (uiteindelijk won Escartin die rit).

Ik denk dat je uiteindelijk nog steeds meer publiciteit raapt met Kurt dan met Marichal, Hans De Clercq en anderen die nu wel meemogen…

Kurt is so wie so niet netjes behandeld.